Beste tweakers,
Na veel gespit en gezoek en getest toch besloten om hier maar te vragen:
Ik heb ubuntu op mijn dekstop staan echter bevalt dit niet en wil ik naar XP terug.
Echter lukt dit niet.
Ik heb een 300 GIG NTFS Partitie en een +/- 15 gig Ubuntu partitie.
Ik heb van zowel VISTA als XP een ORIGINELE cd.
Maar zodra ik de CD er in duw en opnieuw opstart en hij vraagt of ik van de CD booten wil doet hij niets.
Hij laadt gewoon door naar ubuntu
Op welke knop ik ook ram hij start niet van de CD op hij gaat gewoon door alsof er niet op een knop gedrukt wordt
ik heb in m'n bios de USB poort als vroege boot opgezet echter mag dit niet baten.
Op dit moment heb ik de CD als eerste dit werkt ook niet
Ook f8 en werkt niet. als ik dan kies voor boot from CD doet ie niets, kies ik voor BIOS of doorgaan doet hij het opeens wel weer
Ik had zo'n rond stekkertje toetsenbord, die is laatst kapot gegaan en dus een oudere USB toetsenbord gepakt maar nu heb ik dit.
Iemand die mij verder helpen kan?
Ik krijg het niet voor elkaar.
Hij wil gewoon niet van de CD opstarten.
Iemand die weet wat ik doen moet?
bijvoorbaat dank
Na veel gespit en gezoek en getest toch besloten om hier maar te vragen:
Ik heb ubuntu op mijn dekstop staan echter bevalt dit niet en wil ik naar XP terug.
Echter lukt dit niet.
Ik heb een 300 GIG NTFS Partitie en een +/- 15 gig Ubuntu partitie.
Ik heb van zowel VISTA als XP een ORIGINELE cd.
Maar zodra ik de CD er in duw en opnieuw opstart en hij vraagt of ik van de CD booten wil doet hij niets.
Hij laadt gewoon door naar ubuntu
Op welke knop ik ook ram hij start niet van de CD op hij gaat gewoon door alsof er niet op een knop gedrukt wordt
ik heb in m'n bios de USB poort als vroege boot opgezet echter mag dit niet baten.
Op dit moment heb ik de CD als eerste dit werkt ook niet
Ook f8 en werkt niet. als ik dan kies voor boot from CD doet ie niets, kies ik voor BIOS of doorgaan doet hij het opeens wel weer
Ik had zo'n rond stekkertje toetsenbord, die is laatst kapot gegaan en dus een oudere USB toetsenbord gepakt maar nu heb ik dit.
Iemand die mij verder helpen kan?
Ik krijg het niet voor elkaar.
Hij wil gewoon niet van de CD opstarten.
Iemand die weet wat ik doen moet?
bijvoorbaat dank