Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toegang geweigerd.

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op een administrator account en ik wordt toegang geweigerd om bepaalde objecten te unzippen in program files.
Als ik naar eigenschappen / beveiliging ga en probeer volledig beheer toe te voegen lukt dit niet. Mijn toegang wordt geweigerd. Toch ben ik administrator. Hoe kan dit?

roman

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Start winrar/winzip eens als administrator?

Verwijderd

Met welke versie van windows werk je? En als je de bestanden op je bureaublad uitpakt en dan naar program files kopieert, is het dan opgelost?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 17:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vista Home Pr

Verwijderd

Topicstarter
Nee, toegang wordt gewoon geweigerd bij elke actie op c:\ en ik ben als admin ingelogd en run het programma als admin

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:36
wellicht een virus/anti spyware applicatie die er voor zorgt dat jij die bestanden niet kan uitpakken?

Verwijderd

Is het zip bestandje niet beveiligd toevallig?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Waar staan de bestanden dan?

Je kan trouwens de ''edit'' knop gebruiken ;)

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:06
Stom genoeg heb ik dit ook met sommige netwerk shares, alleen als ik van de eigenaar computer uit de files in een upload folder van target zet mag ik met target erbij. Policies of een of ander setting. Ik heb geen concrete oplossing, er zijn ook commandline commando's om rechten open te zetten.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Stop.
Press rewind.
Press play.

Oftewel: dit gaan we even opnieuw proberen, en ik vraag je bij deze dan ook om het Windows Clients - Beleid topic even door te lezen om te zien wat we hier van een topicstart verwachten.
Sowieso mist er in zowel je titel als startpost het OS.

Het heeft weinig nut om een vraag en antwoordspelletje te gaan voeren als je eigenlijk zoals de Het algemeen beleid #quickstart vermeldt de nodige informatie al in je startpost kunt zetten, dus als je dat wil doen graag.

Let daarbij ook op de aanwijzingen die er staan met betrekking tot het zelf zoeken, de FAQs en dergelijke dus als je al iets hebt geprobeerd en het werkt niet of niet goed, zeg dat dan ook - scheelt onnodige replies.

Deze poging strandt helaas hier.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.