Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Is een SIP ATA apparaat mogelijk achter KPN ExperiaBox?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan na tientallen topics en website nog steeds niet vinden of het volgende mogelijk is:

Kan je een SIP ATA apparaat achter een KPN ExperiaBox zetten en werkt dan bijv. VoipBuster of andere VoIP diensten?

Ik twijfel hier namelijk over omdat je her en der leest dat KPN poort 5060 heeft afgeschermd e.d. En die poort blijk je nodig te hebben voor verschillende (alle?) VoIP diensten. Nu vraag ik mij af of je die evt. afscherming omzeilt als je een eigen SIP ATA kastje achter het modem plaatst?

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:17
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:47:
Ik kan na tientallen topics en website nog steeds niet vinden of het volgende mogelijk is:

Kan je een SIP ATA apparaat achter een KPN ExperiaBox zetten en werkt dan bijv. VoipBuster of andere VoIP diensten?

Ik twijfel hier namelijk over omdat je her en der leest dat KPN poort 5060 heeft afgeschermd e.d. En die poort blijk je nodig te hebben voor verschillende (alle?) VoIP diensten. Nu vraag ik mij af of je die evt. afscherming omzeilt als je een eigen SIP ATA kastje achter het modem plaatst?
Werkt gewoon, heb het namelijk zo bij mijn vriendin werken met een PAP2T. Of poort 5060 afgeschermd is dat weet ik niet, maar uitgaande gesprekken werken gewoon perfect, dus kun je gewoon via VoipBuster of een andere Betamax kloon bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Super! Bedankt voor de info. Ik zat ook al aan de Linksys PAP2T te denken, dan kan ik die nu aanschaffen.