Toon posts:

Problems met socket 7 mobo...

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, ik weet het, het is niet erg up tot date...

Maar je, ik wilde een FTP gaan draaien dus heb ik mijn p120 maar weer van stal gehaald!

Maar, ik lekker Win2k aan het installen, netwerkkaart erin... even keyboard kabel eruit en er weer in (DAT HAD IK NIET MOETEN DOEN!!)

Als ik nu opstart zegt hij dat er geen keyboard aangesloten is! KUT, dat moeten we niet hebben! Ik denk dus dat mijn mobo keyboard aansluiting verneukt is!

Mijn vraag: is dit te repareren? Of heb iemand voor een nice prijsje (bij wijze van liefdadigheid voor een FTP-server) nog een mobo socket 7 liggen (voor p120)?

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:30
Keyboard fuse opgeblazen?
Gewoon een blank koperdraadje om de beide pinnen wikkelen.
Maar kun je tijdens het opstarten dus ook niet meer op del drukken?

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 20:29
toetsenbord niet kapot ?
en anders ff de draadjes doorverbinden is simpel ja

.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten wat ik precies moet doorverbinden (zijn het die zwarte busje die rechtop op het moederboard staan (met grijze streep en 105 graden staat er op))

Of moet ik ze vervangen?

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
niemand meer?? ik zit denk ik met hetzelfde probleem

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op 03 februari 2000 @ 13:59:
Ik zou graag willen weten wat ik precies moet doorverbinden (zijn het die zwarte busje die rechtop op het moederboard staan (met grijze streep en 105 graden staat er op))<P>Of moet ik ze vervangen?
je mag die html tags wel weg laten met gebruikt hier bbcode

dot.blaat

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ja, maar dat komt door het oude forum, niet door de gebruiker, je komt het overal tegen, kunnen we nu weer ontopic? HOe doe je dat met zo'n keyboard fuse?
Pagina: 1