[iPhone] Bluetooth werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspara
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 15:43
Hey,
ik zit met een probleem. Sinds ik mijn iPhone heb, heb ik problemen met Bluetooth
zodra ik Bluetooth aanzet blijft hij maar zoeken. Bij andere iphones is dit Volgens mij niet zo. Vandaag probeerde ik via flight control de multiplayer mode en toen kreeg ik de melding: Bluetooth is niet beschikbaar.
Op Google vond ik hier niks over. Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt de bluetooth wel apart aangezet bij instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:55
In een flight modus is nooit Bluetooth beschikbaar...dit komt omdat het apparaat niet mag zenden (in bijv. een vliegtuig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkie schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:25:
In een flight modus is nooit Bluetooth beschikbaar...dit komt omdat het apparaat niet mag zenden (in bijv. een vliegtuig).
Lezen is moeilijk ;) flightcontrol = naam van een spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 16:17
Beschik je toevallig over een iPhone 2G..? Hiermee werkt Bluetooth namelijk niet bij flightcontrol, de nieuwere iphones beschikken namelijk over een verbeterde Bluetooth techniek waar flightcontrol gebruik van maakt..

Dit zou een hoop verklaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:37:
[...]

Lezen is moeilijk ;) flightcontrol = naam van een spel :)
Ik heb geen iphone, dus kan niet ruiken dat het een game is ;) als ik flightcontrol lees leek het mij de vlucht optie..maargoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 15:05
Waarmee probeer je te verbinden? Niet alle apparaten werken samen met de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspara
Sorry voor de late reactie, het gaat hier inderdaad om een 2G.
BehaLve flightcontrol probeerde ik hem ook met andere iphones te verbinden, en met onze autoradio. Dit zou toch gewoon moeten werken? Zonder andere app's? En hoort hij zo lang te zoeken? Hij geeft bij info wel gewoon een Bluetooth adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
De 2G ondersteunt ook geen A2DP i.t.t. de 3G en de 3GS. Dus je zal wss ook niet met de autoradio kunnen verbinden. Volgens mij ondersteunt de 2G zo'n beetje alleen het headset-profiel. Dus daarmee kun je het wel uitproberen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspara
Hoedje schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:12:
De 2G ondersteunt ook geen A2DP i.t.t. de 3G en de 3GS. Dus je zal wss ook niet met de autoradio kunnen verbinden. Volgens mij ondersteunt de 2G zo'n beetje alleen het headset-profiel. Dus daarmee kun je het wel uitproberen :)
Bedankt, maar mijn Samsung e370 kon wel gewoon met onze autoradio verbinden en zag hem als een headset. Maar Miss. Is dit te geavenceerd voor m'n iPhone. ik zal het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 19:12

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb een 2G destijds wel met een Jabra headset aan de gang gekregen, maar dat was dan ook echt het enige. :P De BT ondersteuning in de 2G is eigenlijk verder helemaal nergens goed voor...

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerlijk gezegd vind ik bluetooth op de iphone maar karig. Ik krijg hem bijvoorbeeld ook niet verbonden met mijn parrot handfree systeempje in de auto. hij ziet wel een handsfree apparaat, maar verbinden ho maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 15:05
Ik heb zelf een Sony autoradio en mijn iPhone 3g werkt er perfect mee.
Kan gemakkelijk muziek afspelen en de telefoon aannemen (en dankzij ingebouwd microfoon handsfree terug bellen).
Pagina: 1