Ik heb een probleem: een AMD triple core cpu en DVD-Shrink, dat last heeft van de zogenaamde odd-core bug, waarbij men het aantal gespawnde threads een macht van 2 maakt omdat men dacht dat niemand ooit een cpu zou maken met een aantal cores dat van zo'n getal zou afwijken, waardoor er maar 1 thread ipv de bedoelde 3 wordt gebruikt, met alle prestatieverlies vandien.
Nu zit ik hier met mijn triple core cpu en met een cpu belasting van ~34% en een DVD die vrij traag verwerkt wordt.
Heeft er iemand een idee of er een algemene manier is om het aantal threads in de hand te hebben, of voor DVD-Shrink specifiek het aantal threads te kunnen controleren? Want ik vind het dwaas van de programmeurs dat ze hiermee geen rekening hebben gehouden.
Nu zit ik hier met mijn triple core cpu en met een cpu belasting van ~34% en een DVD die vrij traag verwerkt wordt.
Heeft er iemand een idee of er een algemene manier is om het aantal threads in de hand te hebben, of voor DVD-Shrink specifiek het aantal threads te kunnen controleren? Want ik vind het dwaas van de programmeurs dat ze hiermee geen rekening hebben gehouden.