Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NetWorker
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 09:27
Ik heb een Nokia E52 en probeer middels Mail for Exchange een koppeling te leggen naar mijn email/calender/contacts welke ik host via google apps. Ik gebruik niet de automatische email wizzard om de instellingen automatisch te configureren omdat die alleen mail configureert, en geen contacts/calender.

Het maken van een koppeling werkt echter mijn mail/calender/contacts worden niet gesynchroniseerd. Ik heb al diverse google topics gelezen en geprobeerd maar kom elke keer terug op deze link: http://discussions.europe...unicators&thread.id=46327

deze geeft echter geen werkende oplossing voor mij. Zijn er meer gebruikers met dit probleem en heeft iemand de oplossing voor mij?

Wellicht een aanvullende vraag: weet iemand hoe je de E52 terug kan zetten naar fabrieksinstelling MET verwijderen van data? De standaard aanwezige optie fabrieksinstelling, verwijderd namelijk geen contacts/email settings etc.

• GraveDigger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 08:53
Ik heb dit ook al talloze keren geprobeerd.
Het lukt me om alles in te stellen maar tijdens de sync gebeurt er gewoon niets.

Bij de vorige firmware van de E52 was het mij wel gelukt.
Je kon dan een "foutief" adres opgeven waardoor je al de gegevens kon instellen.
Dit lukt nu ook niet meer met de laatste firmware.

Heeft iemand dit al werkend gekregen op de laatste firmware?

• GraveDigger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 08:53
NetWorker schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:59:
Wellicht een aanvullende vraag: weet iemand hoe je de E52 terug kan zetten naar fabrieksinstelling MET verwijderen van data? De standaard aanwezige optie fabrieksinstelling, verwijderd namelijk geen contacts/email settings etc.
Dit heb ik gevonden.
Ik moet natuurlijk niet zeggen dat ik het zelf nog niet heb uitgeprobeerd ;)

http://discussions.europe...on-really-work/m-p/617521

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-10 14:55
Met een Google account kan je via MfE enkel je agenda en je contacten synchroniseren. NIET je email. Als je volledige synchronisatie wil, dan kan je best ergens een hosted Exchange oplossing zoeken.

www.SmartphoneHelp.be