Hallo,
Mijn Acer Aspire 5102 WLMi is dead. Bij het opstarten krijg ik de volgende melding:
PXE-E61: Media test failure, check cable
PXE-M0F: Exiting PXE ROM
Deze blijft hij herhalen en hij start dus niet verder op.
Ik had eerst 2 nieuw gekochte geheugenbankjes er in (2x 1GB) toen ik deze melding kreeg. Ik heb toen de nieuwe bankjes er uit gehaald en originele er in gedaan. Dat ging een hele poos goed (hele middag). Had wat programma's geïnstalleerd (Office en Adobe InDesign/Photoshop) en al een paar keer opnieuw opgestart. Bij de laatste reboot die ik wilde doen ging het echter weer mis. Zelfde melding als waar ik de middag mee begon. Deze keer dus met de originele geheugenbankjes. Ik heb geen idee waar het probleem dus zit, ben bang het moederbord?
Omdat ik zelf ondertussen een compactere en snellere laptop gebruik van m'n vader, wil ik de Acer verkopen aan bijvoorbeeld een hobbyist die er graag aan wil knutselen of aan iemand die onderdelen kan gebruiken. Mijn vraag is dus: wat denken jullie dat ik nog voor deze laptop kan krijgen? Ik heb tot nu toe een bod van €75 (uiteraard heb ik de error in m'n advertentie genoemd!)
Specificaties laptop:
* AMD Turion 64 X2 (TL50)
* Processorsnelheid 1.6 GHz
* 1 GB (2x 512 MB) intern geheugen (origineel) + 2 GB (2x 1 GB) nieuw bijgekochte geheugenbankjes
* ATI Radeon Xpress 200M chipset
* 256 MB grafisch geheugen
* 80 GB ATA/IDE harde schijf
* DL-DVD+/-RW drive
* 1x fast ethernet aansluiting
* 802.11 b/g draadloos internet
* 15.4" scherm (resolutie 1280x800)
* 5-in-1 cardreader
* Ingebouwde webcam
* Windows XP Home
* Inclusief oplader, originele boekjes en zelfs nog in de originele doos.
Wie kan me wat advies geven?
Mvg,
Desiré
Mijn Acer Aspire 5102 WLMi is dead. Bij het opstarten krijg ik de volgende melding:
PXE-E61: Media test failure, check cable
PXE-M0F: Exiting PXE ROM
Deze blijft hij herhalen en hij start dus niet verder op.
Ik had eerst 2 nieuw gekochte geheugenbankjes er in (2x 1GB) toen ik deze melding kreeg. Ik heb toen de nieuwe bankjes er uit gehaald en originele er in gedaan. Dat ging een hele poos goed (hele middag). Had wat programma's geïnstalleerd (Office en Adobe InDesign/Photoshop) en al een paar keer opnieuw opgestart. Bij de laatste reboot die ik wilde doen ging het echter weer mis. Zelfde melding als waar ik de middag mee begon. Deze keer dus met de originele geheugenbankjes. Ik heb geen idee waar het probleem dus zit, ben bang het moederbord?
Omdat ik zelf ondertussen een compactere en snellere laptop gebruik van m'n vader, wil ik de Acer verkopen aan bijvoorbeeld een hobbyist die er graag aan wil knutselen of aan iemand die onderdelen kan gebruiken. Mijn vraag is dus: wat denken jullie dat ik nog voor deze laptop kan krijgen? Ik heb tot nu toe een bod van €75 (uiteraard heb ik de error in m'n advertentie genoemd!)
Specificaties laptop:
* AMD Turion 64 X2 (TL50)
* Processorsnelheid 1.6 GHz
* 1 GB (2x 512 MB) intern geheugen (origineel) + 2 GB (2x 1 GB) nieuw bijgekochte geheugenbankjes
* ATI Radeon Xpress 200M chipset
* 256 MB grafisch geheugen
* 80 GB ATA/IDE harde schijf
* DL-DVD+/-RW drive
* 1x fast ethernet aansluiting
* 802.11 b/g draadloos internet
* 15.4" scherm (resolutie 1280x800)
* 5-in-1 cardreader
* Ingebouwde webcam
* Windows XP Home
* Inclusief oplader, originele boekjes en zelfs nog in de originele doos.
Wie kan me wat advies geven?
Mvg,
Desiré