Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mobiel internet op mijn Mac, bij wie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb de komende tijd vanwege verblijf in een andere stad een mobiele internet oplossing nodig. Wat ik belangrijk vind is enige mate van snelheid (minimaal 3,6 Mb/s) en vaste kosten.

Wlke provider kunnen jullie me aanraden en wat zijn nog meer zaken waar ik op dien te letten bij zo'n aankoop?

Dank bij voorbaat!

mvrgr,

daduk

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ik weet niet hoe lang je verblijf gaat duren maar ik denk dat het een probleem gaat worden dat je dergelijke contracten vaak voor een jaar (of langer) afsluit.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
een jaar is prima.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Volgens mij heeft Vodafone nog steeds de snelste UMTS aanbieding met zo'n losse dongle. Kost wel 80€ per maand.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Bel vodafone op, misschien kan je wel iets regelen, als je voor een jaar een abo afsluit zijn ze wel blij.
Of gewoon voor een jaar vast internet?
Wat ga je daar doen, in een flat o.i.d.?

Zucht...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is voor in een flat. Wat ik wel belangrijk vind is onbeperkte data en een vaste prijs dus zal wel een duurder abonnement worden dan.
Pagina: 1