Meerdere pagina's printen met een knop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 22:52

Dorgaldir

Creature of the web

Topicstarter
Greetings,

ik ben aan het zoeken naar een manier om meerdere pagina's af te drukken met een knop.
Vaag he, ik zal het verduidelijken.

Je hebt bv een klantenbestand met een hele boel gegevens (klantid, naam, adres, email, ... und so weiter)
En dan is er een pagina die adhv de klantid uit de database alle gegevens haalt en die mooi in een fiche zet zodat we die fiche kunnen afdrukken.
Maar als we na een zoekopdracht nog 30 a 40 klanten overhouden moeten we die één voor één afdrukken, is het mogelijk om de fiches van alle resultaten van de zoekopdracht ineens af te printen?

mvg

Nick

Just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ik weet dat het met office 2003 altijd mogelijk was om een acces database zodanig aan een word document te koppelen dat je met één druk op de knop alle gegevens van meerdere c.q. alle klanten kon exporteren en elke klant ook een 'eigen pagina' kreeg.
Weet zo alleen niet meer precies hoe (geen optie die ik dagelijks gebruik zeg maar ;) ) maar met een beetje googlen moet je het snel kunnen vinden.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Elke reporting tool zal dat kunnen. Wat voor bouw omgeving heb je het eigenlijk over?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir

Dorgaldir

Creature of the web

Topicstarter
Ik weet dat het met acces wel lukt maar ik werk met mySQL. Had dat mss erbij moeten zetten

Just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Is het dan geen optie om in fireworks/photoshop een leuk designtje in elkaar te flansen en vervolgens met php oid de gegevens uit de database te trekken?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zoek eens naar een php PDF creator, elke record een pagina-einde laten meegeven en zo krijg je netjes een PDF met 30-40 pagina's die je kan printen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de HTML resultatenpagina zet je de gegevens van de eerste klant en dan deze regel:

code:
1
<div style="page-break-after: always;"></div>

en daaronder de volgende klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir

Dorgaldir

Creature of the web

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:06:
Op de HTML resultatenpagina zet je de gegevens van de eerste klant en dan deze regel:

code:
1
<div style="page-break-after: always;"></div>

en daaronder de volgende klant.
Die oplossing is zo simpel dat ik er gewoon niet aan gedacht heb :p
thx

Just me

Pagina: 1