Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 3 maanden de LG Arena.
En toen ik kwartier geleden naar een menu wou gaan liep het toestel vast.
Dit heb ik vaker gehad en dan moest ik de batterij eruit halen en er weer in doen en dan was het verholpen.
Maar als ik dat nu doe en de telefoon weer aanzet, blijft hij hangen bij het beginscherm met LG www.lgmiobile.com.
Verder komt die niet.

Iemand een idee wat ik kan doen?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 28-09-2009 13:09 . Reden: aanhef/groet/dank niet nodig ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wij zijn hier niet de LG Helpdesk. Wij willen je heust wel helpen, maar dan zal je on toch even meer moeten vertellen. Wat heb je zelf al gezocht? Gevonden? Geprobeerd? Heb je LG al gebeld? Proberen te updaten?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik updaten dan?
Ik wist dat er firmware bestonden maar als ik daar op google staat dat 9 van de 10 mensen juist meer
problemen heeft gekregen door die firmware.
Ik heb zelf al gegooglet. Maar dat leverde niks op.
Bij LG Helpdesk zeiden ze dat ik de batterij eruit moest halen en opnieuw erin moest doen.
Dat werkte ook niet. Ik heb het simkaartje eruit gehaald en geblazen (voor het geval er een stofje misschien
in de telefoon zat wat ik me niet kan voorstellen.
Ik heb gekeken of de computer de telefoon nog pakte.
Die pakte die wel maar met problemen, hij koppelde na een minuut weer los.
De oplader reageert de telefoon wel op.
Dan krijg ik weer het beginscherm die niet verder komt.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Als je de PC-Suite installeer, dan heb je ergens vast de mogelijkheid om je toestel van een update te voorzien. Bel anders opnieuw even naar de LG helpdesk. Die kunnen jou vast wel vertellen waar je een update kan halen en zoniet, wat je dan moet doen....

Probeer gewoon even....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"