Onderzoekers: displayport vooral succesvol in mobiele sys...

Pagina: 1
Acties:

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:44
Bij nieuws: Onderzoekers: displayport vooral succesvol in mobiele systemen staat voor zover ik kan zien een foto van een HDMI naar DVI (of andersom :+) kabel, in plaats van een afbeelding van een displayport.
Wellicht kleine aanpassing? :)

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
De linkerkabel was wel degelijk een displayport-kabel, maar ter verduidelijking een beter plaatje toegevoegd. :)

Abort Retry Fail?

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1186041568.jpg

Het lijkt op een HDMI- connector, maar het zou een DisplayPort- connector kunnen zijn, omdat DP backwards-compatible is met DVI en HDMI.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:44
Dimitri R schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:27:
De linkerkabel was wel degelijk een displayport-kabel, maar ter verduidelijking een beter plaatje toegevoegd. :)
Ah, mijn excuses dan. Moet ik mijn kennis over de displayport maar eens gaan opvijzelen :P

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
De foto die hierboven getoond wordt is toch echt HDMI <-> DVI. Displayport en HDMI zijn trouwens niet compatibel, Jaap-Jan. Het zijn twee compleet verschillende standaarden.