Flash en PHP website uploaden met FTP?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website gemaakt met Flash, XML, PHP etc. nu wil die website uploaden via mijn FTP account, maar het lijkt wel niet te werken.

Dit is mijn eerste Flash website, heb eerder simpelere websites gemaakt met gewoon html toen lukte het wel om de site up te loaden met FTP.

Kan het zo zijn dat sommige onderdelen niet met FTP upgeload kunnen worden?

Wie kan mij advies geven?

De website is deels geprogrammeerd en gemaakt met Dreamweaver CS4.

Wat moet ik weten wat ik nog niet weet?

Alvast bedankt voor jullie reacties ;-)!

8)7 help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

het lijkt wel niet te werken.
Wat werkt er niet? Let vooral op hoofdlettergevoeligheid alsje op Windows ontwikkelt en op Linux host.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^^ Wat hij zegt.
Neem even onze Quickstart door; we hebben hier een aantal basis regeltjes waaraan je topicstart dient te voldoen; zodoende hoeven we niet nog 12 posts te spenderen aan het uit je peuteren wat er precies mis gaat en komen we niet 15 keer aankakken met oplossingen die je wellicht zelf al geprobeerd hebt. Open gerust een nieuw topic maar hou dan dus wel even de Quickstart in de gaten (en evt. ook even kijken in Waar hoort mijn topic?; want hoewel het je om een website gaat zie ik niet echt in waarom dit topic in WEB staat...)

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 28-09-2009 00:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.