Ik heb ook vanwege vele positieve reviews gekozen voor de redelijk goedkope Creative Fatal1ty Gaming Headset (via jacks, geen USB). Geluid is prima, ben ik ook zeer tevreden over. Echter toen ik even wou skypen en mijn microfoon wou gebruiken gaf deze de nada reactie (alle settings in windows nagelopen die overigens goed waren ingesteld). Vervolgens mijn oude "losse" microfoon aangesloten: werkt prima.
Nu heeft deze headset een microfoon die je los kunt koppelen van je headset, leek mij ook wel handig. Ik denk: Het zal toch niet...
En jahoor, ik heb de microfoon uit de headset gehaald, rechtstreeks op de computer aangesloten en WONDER boven WONDER: Hij doet het als hij rechtstreeks aangesloten is...
Weet een van jullie wellicht een oplossing waardoor ik hem wellicht toch op de headset aan kan sluiten, of zit ik aan een RMA vast? =(
Met vriendelijke groet,
Hielke
Nu heeft deze headset een microfoon die je los kunt koppelen van je headset, leek mij ook wel handig. Ik denk: Het zal toch niet...
En jahoor, ik heb de microfoon uit de headset gehaald, rechtstreeks op de computer aangesloten en WONDER boven WONDER: Hij doet het als hij rechtstreeks aangesloten is...
Weet een van jullie wellicht een oplossing waardoor ik hem wellicht toch op de headset aan kan sluiten, of zit ik aan een RMA vast? =(
Met vriendelijke groet,
Hielke