Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een nieuwe laptop Packard Bell easynote TJ65, OS is Vista voorgeinstalleerd.
voorgeinstalleerde Photoshop elements 6 zit er ook op.

Ik krijg Windows 7 v.a 22 Oktober en ga dit installeren,is er een mogelijkheid om Photoshop weer er op te zetten als W7 is geinstalleerd,ik doe een schone installatie.

Situatie is nu C: is nu Vista
D: is Data
E: PQSERVICE fat32

Heb herstel dvd`s gemaakt maar daar kan ik de software van Photoshop niet terug vinden.

Verder heb ik nog een Vista installatie dvd,die kan ik dan gebruiken om vista op een andere computer te installeren met de key die bij de voorgeinstalleerde vista zit?

alvast bedankt voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit geen key oid bij de software CD's?

bij dell krijg ja namelijk wel een key met works, (zon stickertje) maar niet met de mcafee trial (t is ook een trial...)

indien er een ket bijzit: downloaden en key invoeren, anders vrees ik dat je naar illegale alternatieven op zoek moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:09:
Heb een nieuwe laptop Packard Bell easynote TJ65, OS is Vista voorgeinstalleerd.
voorgeinstalleerde Photoshop elements 6 zit er ook op.

Ik krijg Windows 7 v.a 22 Oktober en ga dit installeren,is er een mogelijkheid om Photoshop weer er op te zetten als W7 is geinstalleerd,ik doe een schone installatie.
Alleen als je de installatiebestanden ook hebt.
En als die niet aanwezig zijn heb je denk ik pech :)
Verder heb ik nog een Vista installatie dvd,die kan ik dan gebruiken om vista op een andere computer te installeren met de key die bij de voorgeinstalleerde vista zit?
Technisch kan dat wellicht (mits het een OEM DVD is en niet een locked SLP versie) maar het mag niet omdat de Vista licentie bij je laptop niet overdraagbaar is naar een ander systeem.
Maar dat is prima terug te vinden als je wat gaat zoeken hier of op de rest van het Internet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device