Toon posts:

[LCD] aankoop - extern laptop scherm - breedbeeld

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik ben hier nieuw..

ik zoek 2 items

a) een (extern) breedbeeld scherm
b) een laptop

de breedbeeld moet volledig benut worden als de laptop er wordt op aangesloten.
zijn er speciale items waar ik op moet letten bij aankoop?

een breedbeeldscherm is dit iets zoals de samsung WideScreens?

ik heb enkele een request gekregen om een laptop te kopen met breedbeeld extern scherm, en heb er nog niet echt veel gedacht van.
ook de laptop mogen sugesties binnen komen..
surfen en een beetje text verwerking..

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden? Bekijk eens http://tweakers.net/pricewatch/.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ga inderdaad zelf eerst eens op zoek. We zijn hier niet om jouw winkelwagentje te vullen. Mocht je wat gevonden hebben en daar eventueel advies over willen hebben dan ben je welkom om een nieuw topic te starten.

Wat betreft dit topic voorzie ik binnen enkele minuten een slotje.

Niet binnen enkele minuten, modjes hebben ook weekend :+

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 28-09-2009 02:30 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Hallo Devil123 en welkom op GoT :W,

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Daarbij zijn je vragen niet te beantwoorden aangezien je geen verdere “eisen” stelt aan je nieuwe scherm. Denk hierbij aan de grootte van het scherm, resolutie, soort paneel, inputmogelijkheden, etc. Dat zijn dan ook meteen de dingen waar je aan moet denken als je voor een nieuw scherm gaat kijken. Maak voor jezelf eerst een lijstje met wat je wilt, dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.

Of een Samsung WideScreen “iets is” kunnen wij ook niet voor jou beantwoorden. Je zal zelf naar de winkel moeten om daar te zien of het scherm je bevalt qua kleurweergave en inkijkhoek.

In het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke TopicStart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen.

Voor laptops hebben we een apart forum binnen Tweakers, namelijk Complete Systemen & Laptops. Daar kan je dus je vraag over een eventuele nieuwe laptop stellen. Let er wel op dat ook in dat forum je topic aan bepaalde eisen moet voldoen. Welke eisen dat zijn kan je hier vinden: CSL Beleid en CSL FAQ

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.