Toon posts:

werkt multiplier in bios nu wel? (a7v 1.007 bios )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zit er nu wel in, maar iemand al geprobeerd?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waar zit die dan? Ik zie hem niet op mijn plank (rev 1.02)...

Virussen? Scan ze hier!

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
als je gekleurd hebt op je processor, dan kun je in je bios de multiplier tot 12,5 zetten... MAAR dat werkt alleen vanaf de Asus A7V revision 1.04...

Verwijderd

Topicstarter
en hoe kan ik zien welke rev. ik heb zonder m'n kast open te maken? bij posten zeker? (doh, daar gaat m'n uptime weer...)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 03 maart 2001 16:55 schreef Jeronimus het volgende:
en hoe kan ik zien welke rev. ik heb zonder m'n kast open te maken? bij posten zeker? (doh, daar gaat m'n uptime weer...)
Je zult je kast moeten openen, tussen het 4e en 5e PCI-slot (of het 3e/4e). Kan je je uptime toch weer behouden :P)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
hum, rev 1.02, iets te snel gekocht dus... jammer dat ie dus alleen werkt op 1.04

Verwijderd

ik heb de goede versie mobo en 1007 bios maar zie nergens in mijn bios dat ik mijn multiplier kan veranderen. Waar is het in de bios??? Help !!!

Alvast Bedankt,

Tolga

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:46

Smarron

The bend

Ik heb een 1.02 rev.

Ik heb via de multiplier volgens mij wel al overgeclockt.

Of is dat weer wat anders? De FSB verhoogd naar 105. Toen had ik 945 ipv 900 T-birdjes.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus wel wat anders ja, multiplier*FSB = aantal mhzen, multiplier heeft veel meer ffect dus... (nou niet weer gaan zeggen dat het meer zin heeft om van 100 naar 105 te gaan ipv met multiplier hoger te komen want dat weet ik ook wel maar daar overklok je niet alleen je cpu mee)

Verwijderd

He Tolga,

Als je nou eens GOED kijkt in je kast, zul je zien dat jij ook versie 1.02 hebt ipv 1.04.

Slimmerd ;)

Verwijderd

Nee slimmerd: ik heb 1.04 ! En trouwens hoe moet jij dat weten ?

Verwijderd

Tolga: rare idioot dat je bent ;)

Hoe ik dat weet:
Ik heb samen met jou die hele computer in elkaar gezet weet je nog??!?

Uitgeluld!!! :) :) :)

Verwijderd

Ik weet niet welke tolga jij bedoeld , maar ik ben tolga uit a'dam en ik ken niemand die jeroen heet. Dus probeer geen ruzie uit te lokken anders ga ik vragen of ze jouw uit tweakerts.net kicken... begrepen?

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op dinsdag 06 maart 2001 17:00 schreef tolga het volgende:
Ik weet niet welke tolga jij bedoeld , maar ik ben tolga uit a'dam en ik ken niemand die jeroen heet. Dus probeer geen ruzie uit te lokken anders ga ik vragen of ze jouw uit tweakerts.net kicken... begrepen?
hahhahahahahaha
LOL
"Ik ga me papa erbij halen hoor als je me gaat pesten!!!"

hahahaha
:P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Pagina: 1