Beste mensen,
Ik heb net een nieuw goedkoop systeempje in elkaar gezet en heb er alleen nog geen videokaart bij gekocht.
Een paar jaar geleden was ik nog goed bekend met alle specs rondom videokaarten (In de tijd van de 8800GTX e.d.) maar nu zie ik door de bomen het bos even niet meer.
Daarom vraag ik bij deze om jullie hulp. Hieronder mijn situatie:
Systeem specs:
- Moederbord: ASUS P5KPL-AM (PCIe, PCIe16)
- Processor: Intel Pentium Dual Core E5300 2.6GHZ
- Werkgeheugen: Kingston HyperX 4GB 800MHz DDR2 Non-ECC Low-Latency CL4 (4-4-4-12) Dual Channel.
- Harde Schijf: Western Digital 500GB 16MB 7200rpm 3.5inch SATA3.0 Caviar
- Voeding: AOpen 350W Silent Power
- Behuizing: Asus TM-211
- Monitor: Samsung 223BW 22"
Eisen videokaart:
- HD afspelen op 720p
- Videobewerking
- Budget: +- 60 euro max.
- Ik hoef er niet mee te gamen.
Ik hoop dat ik niks ben vergeten. En begrijp me niet verkeerd, ik heb echt al m'n best gedaan met zoeken. Het is niet zo dat ik zelf te lui was om research te doen maar ik wil het liefst advies van de echte kenners.
alvast bedankt!
Ik heb net een nieuw goedkoop systeempje in elkaar gezet en heb er alleen nog geen videokaart bij gekocht.
Een paar jaar geleden was ik nog goed bekend met alle specs rondom videokaarten (In de tijd van de 8800GTX e.d.) maar nu zie ik door de bomen het bos even niet meer.
Daarom vraag ik bij deze om jullie hulp. Hieronder mijn situatie:
Systeem specs:
- Moederbord: ASUS P5KPL-AM (PCIe, PCIe16)
- Processor: Intel Pentium Dual Core E5300 2.6GHZ
- Werkgeheugen: Kingston HyperX 4GB 800MHz DDR2 Non-ECC Low-Latency CL4 (4-4-4-12) Dual Channel.
- Harde Schijf: Western Digital 500GB 16MB 7200rpm 3.5inch SATA3.0 Caviar
- Voeding: AOpen 350W Silent Power
- Behuizing: Asus TM-211
- Monitor: Samsung 223BW 22"
Eisen videokaart:
- HD afspelen op 720p
- Videobewerking
- Budget: +- 60 euro max.
- Ik hoef er niet mee te gamen.
Ik hoop dat ik niks ben vergeten. En begrijp me niet verkeerd, ik heb echt al m'n best gedaan met zoeken. Het is niet zo dat ik zelf te lui was om research te doen maar ik wil het liefst advies van de echte kenners.
alvast bedankt!