Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aion probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ELKE keer als ik een bepaalde instance wil starten, voor m'n main quest, krijg ik de volgende error

Critical Error: CryGeometryInfo:: Load: Texture indices out of range

Ik weet dat er meerdere zijn met dat probleem, vooralsnog nergens een oplossing gevonden.

Weet iemand van de Tweakers een oplossing?
Ook als alles op Low staat, dan krijg ik dezelfde error.

Bij die "Can you use it?" test, kom ik ook makkelijk door de recommended settings.

Iemand enig idee wat het is en hoe ik het fix?
Of is het een kwestie van wachten op de eerste patch? (zonde van de gametime! :@)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Heb je al geprobeerd om nieuwe videodrivers te installeren?
Misschien de laatste directx update installeren?

Probeer dat eens.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu DirectX geinstalleerd (update Augustus 2009)
Maar kan de goede drivers niet vinden voor m'n Radeon 4870 HD
Probeerde de 4800 HD series, geinstalleerd en alles, maar bij het restarten leek m'n Windows op een Retro tour te zijn gegaan, zag eruit als Wiindows 3.0 Dus heb nu weer de oude versie van die drivers geinstalled zodat het er iig normaal uitziet..

Verwijderd

Topicstarter
Geprobeerd met de nieuwe DirectX, zelfde probleem

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

klinkt meschien heel stom.... probeer het spel opnieuw te installeren ;) werkt vaak bij mij (wel met andere games dan)

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Misschien handig om even je volledige systeem hier te posten?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Verwijderd

Heeft Aion geen technisch forum voor dit soort dingen? (Niet om je af te kraken hoor)

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 16:22
Ik heb al op verschillende forums gelezen dat er problemen zijn met Aion en crashes mbt textures. Wat je kunt proberen is de texture details even helemaal omlaag te gooien en dan proberen. Dit werkt voor sommige mensen.

Wat je kunt doen als dat niet werk is je in de ncsoft launcher rechtermuisknop op aion drukken en dan repair. Dan controleert hij alle bestanden en download mogelijke corrupte bestanden opnieuw.
Pagina: 1