[WIN7] Microfoon volume reset constant

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:50
Ik heb een Logitech headset (USB). Deze functioneert goed, echter binnen applicaties waar ik de microfoon gebruik (MSN bijvoorbeeld) reset de waarde van de microfoon steeds naar 16. M.a.w. de andere kant kan mij zeer moeilijk verstaan.

Zelfs als ik de audioeigenschappen open zet, de schuif handmatig naar 100% zet, dan is deze met een seconde of 2-3 to 10 weer op 16%. Met geen mogelijkheid krijg ik de waarde 100% standaard ingesteld.
Soms is een tikje op de microfoon al voldoende om de handel terug te zetten.

Aangezien ik er schijtziek van ben en de oplossing niet weet, hier de vraag wie dit probleem herkent en een oplossing heeft.

Mijn setup:
Realtek audio onboard
Win 7 64 bits
Logitech gamersheadset

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Snuffel
Iemand enig idee?
Ik snap er werkelijk geen jota meer van...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 14:57
zorg dar bij de opname apparaten bij tab communucatie "Geen actie ondernemen" staat aangevinkt

EN

Bij eigenschappen van de MIC onder tab geavanceerd de 2 vinkjes uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
hhoekstra schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:43:
zorg dar bij de opname apparaten bij tab communucatie "Geen actie ondernemen" staat aangevinkt

EN

Bij eigenschappen van de MIC onder tab geavanceerd de 2 vinkjes uitzetten
Dat staat allemaal goed ingesteld, en nog regelt ie hem vol automagisch terug.
Om moedeloos van te worden...