My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Er staat 80 m2 per gram materiaal dat is dus een oppervlakte per massa. Dat is heel iets anders dan 80 gram per 1m2 wat dus een massa per oppervlakte is...
Edit:
Het klop dus gewoon, het effectief oppervlak van zo'n materiaal is dus 80m2 per gram. Hoe groter de oppervlak hoe groter de effectiviteit van de chemische reactie en dus capaciteit van de batterij...
Edit:
Het klop dus gewoon, het effectief oppervlak van zo'n materiaal is dus 80m2 per gram. Hoe groter de oppervlak hoe groter de effectiviteit van de chemische reactie en dus capaciteit van de batterij...
[ Voor 40% gewijzigd door 0fbe op 27-09-2009 10:37 ]
AH! Het gaat om de totale oppervlakte dat beschikbaar is voor de chemische reactie. Dat is inderdaad heel wat anders. Dat had ik anders begrepen. Wellicht mag ik dan een kleine tekstuele aanpassing suggereren om deze verwarring te verhelpen? Door de laatste zin (die ik aanhaalde) direct na de eerste zin van dezelfde paragraaf te zetten (waar over reactieoppervlakken gesproken wordt) wordt het duidelijker dat het daar over gaat, en niet over het gewicht van het resulteren de papier zoals je dat in je handen neemt.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant