Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Windows 7] wel of niet installeren op Packard Bell dot s.NL

Pagina: 1
Acties:
  • 557 views

• Wijkert
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-04-2022
Hoi allemaal,

Ik heb vorige week een Packard Bell dot s.NL/098 gekocht, en ben niet echt tevreden over de voorgeinstalleerde xp installatie. Sinds een paar maanden werk ik met windows 7 rc (op mijn pc) en het is een verademing ten opzcihte van alle vorige versies van windows. Via hardware sites en youtupe heb ik al gezien dat het mogelijk is om via een usb-stick win7 te instaleren op verschillende netbooks. Zouden jullie mij aanraden om win7 ook te instaleren, of zorgt de beperkte hardware er voor dat deze os niet erg geschikt is voor netbooks? Ik hoor graag jullie ervaringen over het bovenstaande.

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
Doe een Windows 7 Compatibility test om na te gaan of je hardware voldoet.. te vinden op de Microsoft site.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Probeer het uit zou ik zeggen. Opzich moet het wel kunnen, snel zal het echter niet zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

hardware zal theoretisch gezien voldoen. hoe de praktijk zich uitwijst zal je zelf achter moeten komen door gewoon te doen en kijken hoe het bevalt ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Wijkert
Het is inderdaad leerzaam om het gewoon te proberen, alleen wanneer het niet bevalt moet je weer terug naar xp en dat is allemaal bij elkaar best wat werk. Vandaar dat het me wijs leek om naar jullie ervaringen te vragen. Desalniettemin hebben jullie een punt.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mwah, Windows 7 installeren is minder dan een uur werk, uurtje testen, bevalt het niet dan een uurtje XP installeren en klaar. 3 uur werk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Wijkert
Je hebt een punt, maar vriendelijk vragen op het beste forum van nederland kost minder dan drie uur ;)

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Haha :P

Ik zie geen hardware problemen of iets dergelijks. Installeren die hap! Problemen zijn er om opgelost te worden ;)

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11 13:24
Het kan wel, ik heb het hier ook gedraaid op mijn Samsung NC10, liep wel goed opzich, moet je wel de goede drivers allemaal installeren.

• Wijkert
Ik ga een poging wagen. Zal jullie laten weten of het bevalt. Bedankt voor jullie reakties.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wijkert schreef op zondag 27 september 2009 @ 01:05:
Je hebt een punt, maar vriendelijk vragen op het beste forum van nederland kost minder dan drie uur ;)
Maar toch is dat niet helemaal de bedoeling hier.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.