Toon posts:

hifi shop

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views

Verwijderd

Topicstarter
Een paar maanden geleden vroeg ik op dit forum welke homecinemaset ik moest kopen met mijn budget erbij. Er werd gezegd dat jullie geen winkelwagentje voor me konden vullen met goede spullen. Ik zou ook naar winkels moeten gaan om te luisteren en rondzoeken op internet. Ik heb veel op internet gezocht naar receivers en boxen en ben veel wijzer geworden. Nu heb ik echter het probleem naar welke hifi winkels ik moet gaan om te luisteren. Ik zat qua apperattuur te denken aan een receiver en boxen met een thx keurmerk. Op internetbedrijven worden die genoeg verkocht, maar ik ga niet iets kopen voordat ik iets gehoord heb. Kunnen jullie mij helpen?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

In winkels zoals RAF heb je mooie luister ruimtes waar je verschillende opstellingen kan proberen.
Daar na je keuze gewoon op internet de goedkoopste aanbieder zoeken en klaar:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 23:58:
Ik zat qua apperattuur te denken aan een receiver en boxen met een thx keurmerk.
En waarom denk je dat nodig te hebben? THX is voor huiskamerspul niks meer dan een marketingkreet.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties allemaal! Ik wil echt een goede home cinema set kopen en daarom dacht ik dat als een luidsprekerset, receiver thx heeft dat het dan in orde is en je het beste van de categorie hebt. Ik zal eens snel gaan luisteren of thx iets toevoegt en of het de moeite is van het hoge bedrag.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Tsja THX krijg je als je genoeg geld overmaakt en zegt weinig over kwaliteit.
THX == marketingbloat, de helt van de creative setjes heeft dit :D.

Dit gaat op voor huiskamermeuk trouwens.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

Verwijderd

Topicstarter
In dat geval kan ik dan bij elke willekeurige hifiwinkel gaan kijken. Bedankt voor de tips!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:29

FeaR

In GoT we trust

Zoals gezegd is THX in de meeste gevallen pure marketing. Aangezien setjes als de Logitech Z-5500 het ook hebben en bijvoorbeeld ook de Onkyo instap-receivers. Het wordt pas leuk als je naar receivers gaat als een Pioneer SC-LX90 SUSANO, Denon AVC-A1HDA, etc. En dan is het zelfs nog maar de vraag of het niet deels marketing is aangezien je ook THX speakers en bronmateriaal moet hebben om alles te kunnen gebruiken.
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 00:19:
In dat geval kan ik dan bij elke willekeurige hifiwinkel gaan kijken.
En dat had je niet kunnen bedenken alvorens je het topic opende?
Beetje weinig inzet naar mijn inziens en hopelijk komt een slotje dan ook niet geheel onverwacht...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.