HP Pavilion 2180ed --> Phlips 37PF9604 via HDMI lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:01

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Heb dus een nieuwe laptop en een nieuwe tv gekocht.
Wil nu via de laptop HD materiaal op de tv laten zien.

Krijg alleen geen beeld op de tv. In het ATI Control Center vind de laptop de tv wel.
Ik heb geen idee waar ik dit verder moet zoeken.

Het irriteert me behoorlijk dat zoiets niet gewoon in 1x werkt.
Iemand die weet wat ik verder nog kan proberen?
Alvast dank.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vaak moet je met een Fn+Functietoets de externe weergave aanzetten. Wat heb je zelf al geprobeerd, want je beschrijving is erg mager. Wat zegt de manual over externe weergave?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:01

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Switchen heb ik geprobeerd, maar geen resultaat. Ik betwijfel overigens of je met Fn-F4 (in dit geval) ook switched met de HDMI poort. De Philips tv staat wel actief aangegeven in het ATI center. Ik heb ook in Windows help gezocht op HDMI, maar kreeg alleen iets over tv tuners. En op internet gezocht, maar niets relevants gevonden.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• SaSilva
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-11 06:55
Misschien rare gedachte, maar probeer het eens wanneer de laptop aangesloten is op het lichtnet.