• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 16:27
Ik ben aan het proberen XP SP3 op mijn nieuw aangeschafte Asrock ION 330 te zetten en maak daarbij gebruik van mijn teven nieuwe Logitech EX110 setje. Alles gaat goed totdat XP in de weer gaat met de aangesloten apparaten. De muis en tobo werken dan van het een op andere moment niet meer, waardoor ik niet verder kan met de installatie (ze deden het dus initieel wel). Iemand een idee om deze noot te kraken?

Al ondernomen:
  • In BIOS USB2.0 disabeled
  • Andere Windows CD (werkt niet, aangezien hij standaard dezelfde installatie wil afmaken en om de SP3 CD blijft zeuren)
  • PS2 is niet aanwezig op de Asrock

Verwijderd

Tijdens de installatie wordt er een log bijgehouden (setuperr.log) die staat in %systemroot%, maar eerlijk gezegt denk ik persoonlijk dat het gebruiken van een andere keyboard tijdens de install en eventueel troubleshooten na de install beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Vergeten te melden: heb een andere USB muis ook geprobeerd en deze stopt ook met werken.
En hoe moet ik setuperr.log benaderen? De setup kan ik telkens niet afmaken en zonder muis en tobo wordt het ook lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig geen wireless / wired Microsoft (of ander merk behalve Logitech) muis & toetsenbord in de buurt of een vriend(in) waarvan je weet dat die één heeft? Ik heb in het verleden ook al enkele keren problemen gehad met een (Wired) Logitech toetsenbord dat wel wou werken in de BIOS maar niet tijdens de setup van XP.

Het enigste merk dat bij mij nog nooit problemen heeft gehad is Microsoft :P

Een andere oplossing is snel even een slipstreamed CD'tje maken met meuk: nLite 1.4.9.1 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Is zoals in de OP staat een wireless Logitech EX110.
Heb nog een USB bordje (Dell) op mijn werk liggen, kan ik dinsdag wel eens proberen. Een bedrade muis is al geprobeerd, helaas ook zonder succes, deze stopte ook halverwege de installatie met werken.
De nLite-optie ga ik vanavond eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edenjose
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2013
Ik heb Vista 64-bit versie op m'n nieuwe PC en ik krijg na het opstarten bv. niet meer het geluidsniveau op het scherm te zien in de vorm van oplopende streepjes.
Als ik bij 'alle progs' even naar Logitech ga en 'muis & toetsenbord instellingen' even aanklik werkt het wel.
Weet iemand hier een oplossing voor of ondersteunt de software van het EX110 bordje dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:40
je zou met nlite, een unattend installatie kunnen maken.
Pagina: 1