Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Aankomende maand ga ik over op een sim only abbonement, Daarnaast wil ik een (simlock vrije) telefoon kopen voor 100 a 200 euro.

Ik stel weinig eisen aan de telefoon, het belangrijkste is dat er goed mee te smsen is. Bij de iphone heb je een soort chatweergave als je heen en weer smst. Dit zou ik graag ook in de telefoon willen hebben.

Kan iemand mij vertellen of er een telefoon is die dit ook kan, maar wel in mijn prijsklasse zit?

Alvast bedankt!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 18:41
'goed sms'en' vind ik een erg persoonlijk iets. Zo zweer ik bijvoorbeeld nu bij mijn Nokia E71 met dedicated qwerty tegenover de heisa die ik bij T9 had. De wat duurdere touchscreen toestellen hebben ook een full qwerty variant, alleen ga je vaker de mist in omdat je niet goed voelt waar je vingers zich nou bevinden (persoonlijk).

Als dat jou geen donder uitmaakt kan je gaan voor de Samsung Star of een LG Cookie. Die hebben dat allebei en zijn eigenlijk de enige twee sim-lock vrije telefoons met die optie voor onder de 200 euro, zover mijn geheugen gaat :)

één is geen, twee is één

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De regels betref "welke moet ik kopen" topics willen we graag versoepelen en willen proberen meer van zulke topic toe te staan. Toch verwachten we nog steeds van onze users dat ze wat zelf-initiatief tonen.

Graag zou ik je willen doorverwijzen naar onze Pricewatch. Daar kan je op basis van jouw eisen/wensen een selectie maken van toestellen die bij jouw wensen/eisen aansluiten.

Zodra je een paar toestellen heb gevonden die aan jouw wensen/eisen voldoen, kijk dan in de ervaringen topic die over die toestellen gaan. Daar kan je de ervaringen van andere $toestel eigenaren lezen.

Zodra je de keuze hebt gemaakt, kan je weer in onze pricewatch de goedkoopste webshop vinden.

Succes ermee!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"