Toon posts:

Vervanged stereosetje

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben aan het rondneuzen naar een serieus stereosetje (2 boxen en 1 subwoofer), welke goede kwaliteit bass en geluid leveren (niet zoals de Trust boxen die ik nu heb *huivert*). De reden van deze topic is eigenlijk het vergaren van advies en aanbevelingen van mensen, ik heb zelf al eens rond geneust, maar ik weet zelf niet welke boxen nou echt goede kwaliteit voor je geld geven.

Ter informatie;
- Ik heb geen onbeperkt budget, ik kan er MAXIMAAL 150 euro aan uitgeven, liefst onder de 100,-
- Ik heb een kleine kamer
- Mijn laptop heeft geen wtfbbq kickass geluidskaart, maar toch wel en redelijke met ingebouwde subwoofer (hierop moet je wel niet al te zeer bouwen).
- Toepassing van de boxen; voornamelijk muziek, maar toch ook vaak games zoals Call of Duty en Racedriver Grid

Met vriendelijke groeten,

Menneke Bodden

• hesselbeertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:57
Tsja, hier is maar 1 standaard antwoord op: Ga eens wat setjes beluisteren! Wij kunnen moeilijk voor jou bepalen wat een 'goede bass' is (als dat uberhaupt al kan bestaan :) )

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Check anders kieskeurig.nl. Daar kun je je budget aanpassen, en de reviews lezen van mensen die het producs gebruikt hebben.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:00

Just_I

What did you just say?

Kwaliteit is een zeer persoonlijk begrip, zeker als het op geluid aan komt. Het advies is dan ook om een keer een winkel in te lopen en een paar setjes te beluisteren.
Een jaar of drie geleden stond ik voor eenzelfde keuze en heb toen voor een Logitech Z4 setje gekozen. Dit setje (toen iets van 100 euro) is nog steeds te koop voor +/-60 euro en het klinkt fantastisch naar mijn mening.

[ Voor 7% gewijzigd door Just_I op 26-09-2009 18:56 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-11-2025
Bekijk ook eens de BBG hier op tweakers.net. Heb al gezien dat er goede en goedkope voorbeelden in staan (vb. Labtec Pulse 285 (2.1, 2x 1W, 4W) ).

BBG

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 10:48
Is de Logitech Z-2300 niks voor jou?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:29

FeaR

In GoT we trust

Zoals gezegd zijn termen als "kwaliteit" en "goed geluid" persoonlijk. De één vind de kwaliteit van een Logitech setje al goed terwijl de ander nog verbetering zoekt in zijn set-up ter waarde van vele duizenden euro's.

Overigens zijn er vele reviews van sets op internet te vinden en ook op Tweakers.net hebben we een productreviews betreffende speakers. Al ben ik dan nog steeds van mening dat je zelf moet gaan luisteren in de winkel welke set jouw aanspreekt qua geluid en klank.

Lees ook het AUD beleid een door. Dan kan je zien dat dit soort "wat moet ik kopen-topics" eigenlijk niet meer zijn gewenst. In ieder geval niet zonder enige vorm van zelf aangegeven te hebben welke sets je al bekeken hebt en wat er op je shortlist staat. Dus meer eigen inzet is wel gewenst voordat je een dergelijk topic opent.

Mede om bovenstaande gaat dit topic dan op slot.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.