Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
M-peters schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:38:
Ik heb een probleem met het syncen van mijn Touch Diamond(1) met WM 6.1 originele dutch rom van htc, laatste versie. Ik kan hem niet meer syncen met mijn telefoon,,

mobile dev. centre zegt dat hij aan het syncen is mar hij doet niets, heb hem een middag eraan laten hangen maar hij blijft gewoon 0% zeg maar.

Op mijn pc draai ik windows 7. ik gebruik dev. centre 6.1 versie 6.0 geeft hetzelfde probleem. Wellicht is het nog niet mogelijk met windows 7 of is er een ander probleem?

alvast bedankt voor de tips!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat heb je zoal al gedaan?

Stap 1,
Telefoon al gereset?

Stap 2,
Back-up gemaakt van je contactpersonen etc en de synchonisatie weggegooid en opnieuw aangemaakt?

Stap 3,
Hem op een andere pc proberen te synchroniseren

stap 4,
Je Diamond een hard reset geven en alles opnieuw erop zetten...

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

bedankt voor je reactie!,

telefoon heb ik al meerdere malen soft-gereset. ik heb wel een backup gemaakt van mijn contacts, maar hoe kan ik ze op mijn telefoon verwijderen?

had ze in outlook verwijderd(afspraken kalender) maar dat werkt in iedergeval niet, en telefoon weet ik niet hoe ik dat in één keer kan doen. is daar een mogelijkheid toe?

hard reset wilde ik nog ff mee wachten... nog niet al te lang geleden ook al gedaan dus,..

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee waar het aan kan liggen? het werkt nog steeds niet..

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-11 00:41

CSB

:D

Ga naar Start, Settings, tabblad connections, USB to PC. Vink daar Advanced Networking uit en probeer het opnieuw.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...