Toon posts:

Physxloader.dll kan niet gevonden worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb net een spel geinstalleerd ( Trine ) Nu wil ik m opstarten en krijg ik als fout.

Physxloader.dll kan niet gevonden worden.

Wat kan ik hieraan doen ?

Ik heb het hier bij videokaart gepost omdat het volgens mij met de videokaart te maken heeft.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

De laatste physx-drivers downloaden. Ook al heb je een Ati, dan doet ie het ineens :P

Lijkt me niet dat het kwaad kan, een Ati-kaart zal de physx gewoon nooit gebruiken (lijkt mij, als iemand er anders over denkt, zeg het maar).

(ten minste, ik ga er vanuit dat je een Ati hebt, als je een NVidia hebt dus ook gewoon effe physx-drivers updaten)

[ Voor 21% gewijzigd door bwerg op 26-09-2009 18:39 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

bwerg schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:35:
De laatste physx-drivers downloaden. Ook al heb je een Ati, dan doet ie het ineens :P

Lijkt me niet dat het kwaad kan, een Ati-kaart zal de physx gewoon nooit gebruiken (lijkt mij, als iemand er anders over denkt, zeg het maar).

(ten minste, ik ga er vanuit dat je een Ati hebt, als je een NVidia hebt dus ook gewoon effe physx-drivers updaten)
Je hebt bij bepaalde games gewoon de PhysX drivers nodig. Als ie geen compatibele PhysX kaart / Nvidia kaart vindt switcht hij gewoon naar de CPU :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• RealBase
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 22:12

RealBase

Just laughin'

Ik had een dergelijk probleem ook, en gezocht naar de PhysX drivers. Die konden niet installeren "Installation ended prematurely because of an error".

Heb een ongeluk gezocht naar dit probleem, maar het bleek dat je vanaf de NVIDIA PhysX drivers moet downloaden en die via de commandline met /quiet moet openen, dan installeert hij zonder morren.

[ Voor 28% gewijzigd door RealBase op 17-12-2009 13:03 ]

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......