HP EliteBook 8530p Keybord

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 304576

Topicstarter
Ik heb laatst een klein ongelukje gehad met mijn laptop -HP EliteBook 8530p-, er is namelijk een bureau lamp op gevallen |:(
Door de hitte van de lamp (heeft er toch een 15 sec op gelegen voor ik het zag) is mijn linker pijltjestoets vervormd.

De toets werkt nog perfect, maar het kapje "klikt" niet vast op het toetsenbord door zijn vervorming.
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuw kapje voor mijn pijltjes toets. Ik hoopte dat mss iemand van julie een plek wist waar ik die kon bestellen?

Een volledig nieuw toetsnbord bij HP kost al 65 euro. Dit vind ik een beetje zonde aangezien ik juist maar een nieuw kapje nodig heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Leveren ze dan niet een los kapje bij HP?

Voor zo'n laptop (ik heb ook net aangeschaft) zou dat toch wel als service verwacht mogen worden, lijkt me.

Maar ja een up-grade naar Win7 kost ook al (uitsluitend verzenkosten edm. kosten) € 24,50 en dat terwijl Win 7 al uit ws toen ik hem kocht en daarbij kun je nog njiet eens kiezen, het is gewoon Prof. 32 bits 8)7 (i.p.v. 64 bits). Komt er voor die "up-grade" weer geld bij.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleyman
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Pjerry schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:00:
Leveren ze dan niet een los kapje bij HP?

Voor zo'n laptop (ik heb ook net aangeschaft) zou dat toch wel als service verwacht mogen worden, lijkt me.

Maar ja een up-grade naar Win7 kost ook al (uitsluitend verzenkosten edm. kosten) € 24,50 en dat terwijl Win 7 al uit ws toen ik hem kocht en daarbij kun je nog njiet eens kiezen, het is gewoon Prof. 32 bits 8)7 (i.p.v. 64 bits). Komt er voor die "up-grade" weer geld bij.
Verwacht je dan echt dat ze ieder vijsje, kapje, lampje, wat voor onderdeeltje dan ook appart aanbieden? :P
Het zal dan niet het kapje dat duur is, maar dan betaal je hoogst waarschijnlijk bijna even veel aan verzendingskosten en administratie kosten als een nieuw toetsenbord. Dus ergens is het misschien toch logisch om enkel het toetsenbord aan te bieden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

65 euro?

voor de studio 1555 heb je voor minder dan de helft een blacklight toetsenbord... ik zou maar even op ebay kijken