Guitar Hero 3 Gitaar kan niet connecten.

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 316713

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een tijd lang Guitar Hero 3, een zeer leuk spel om met tn tweeën of meer op lanpary's te spelen. Ik heb deze Guitar Hero voor de PS3 en gekocht in een duo pack bij de mediamarkt, dit is al meer dan een jaar geleden en heb de kassa bon ook niet meer. Het probleem is dus dat een van de twee gitaren niet meer wil connecten met de ps3. Maar de lampjes van de gitaar gaan nog wel aan maar deze branden of allemaal te gelijk of er brand er maar 1. Terwijl als de gitaar geconnect is dan knippert er 1 lampje.

De dongel's zitten allerbij in de ps3 en deze werken nog wel ik heb ze allerbij geprobeert met de gitaar die nog wel werkt.

Ik heb al op google gesocht en kwam hier ook mensen tegen die het zelfde probleem hadden, enkel geen andwoort of een andwoord wat niet werkte zoals hier.

I actually saw that before and tried it, I don't quite understand the part where you say press the PS button to turn on the controller (guitar right?) then also the part about pressing the button on the connector......it is already flashing as soon as the system powers up, so lets see....

1. plug in usb connector with system off
2. press ps button on guitar
3. turn on system using button on system
4. press dongle button
5. press ps button on quitar again?

http://boardsus.playstati...uitarhero&thread.id=23345

Dus dit helpt ook niet echt, hebben jullie een oplossing voor mij?

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 316713 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:37:
Hallo,

Ik heb al een tijd lang Guitar Hero 3, een zeer leuk spel om met z'n tweeën of meer op lanpary's te spelen. Ik heb deze Guitar Hero voor de PS3 en gekocht in een duo pack bij de Mediamarkt, dit is al meer dan een jaar geleden en heb de kassa bon ook niet meer. Het probleem is dus dat een van de twee gitaren niet meer wil connecten met de ps3. Maar de lampjes van de gitaar gaan nog wel aan maar deze branden of allemaal te gelijk of er brand er maar 1. Terwijl als de gitaar geconnect is dan knippert er 1 lampje.

De dongel's zitten allerbij allebei in de ps3 en deze werken nog wel ik heb ze allerbij allebei geprobeerd met de gitaar die nog wel werkt.

Ik heb al op google gezocht en kwam hier ook mensen tegen die hetzelfde probleem hadden, enkel geen antwoord of een antwoord wat niet werkte zoals hier.

I actually saw that before and tried it, I don't quite understand the part where you say press the PS button to turn on the controller (guitar right?) then also the part about pressing the button on the connector......it is already flashing as soon as the system powers up, so lets see....

1. plug in usb connector with system off
2. press ps button on guitar
3. turn on system using button on system
4. press dongle button
5. press ps button on quitar again?

http://boardsus.playstati...uitarhero&thread.id=23345

Stop er eens nieuwe batterijen in..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Topicstarter
Meelobee schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 13:32:
Stop er eens nieuwe batterijen in..
Dacht je nu echt dat ik dat nog niet geprobeerd had? En als de batterijen op zijn gaan de lampjes ook niet branden dacht ik...

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 20:32
Anoniem: 316713 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:37:
Hallo,

<knip>

Ik weet niet wat je wel al geprobeerd hebt, maar probeer eens de PS-knop op de guitarcontroller ingedrukt te houden zodat 't menu op je scherm verschijnt. Misschien dat de controller als controller 5 of hoger staat ingesteld. In dat geval moet je hem als 2, 3 of 4 instellen.

Topicstarter
Nou het probleem is dus dat die hellemaal niet connect dus als ik op de ps knop druk gebuurt er niks omdat die nog niet verbonden is.