Toon posts:

Linksys 320 N / Sitecom 54g Turbo op Fujitsu Lifebook C Ser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal vragen:

-Linksys 320 N werkt perfect. Wie kan mij uitleggen hoe ik zorg dat zodra de (hoofd)pc aangaat, deze zelf automatisch op de route inlogt en online raakt (ipv dat ik netwerk moet selecteren etc)

-Op oudere laptop Fujitsu Lifebook C Series (FPC05020B) een (iets minder) jong kaartje van Sitecom. De 54g Turbo. Ik krijg het netwerk te zien. Hij maakt verbinding. Gek genoeg krijg ik internet niet gestart. Explorer geeft aan dat er verbinding kan worden gemaakt. Automatisch door windows laten detecteren werkt ook niet. Gezien verband met bovengenoemde router in een topic ondergebracht. Who knows?! Evt. graag met printscreens.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:36
Welke beveiligings instellingen heb je ingesteld, welk OS gebruik je en welk wireless config utility (WZC of van de fabrikant) gebruik je op beide pc's? Normaal gesproken als je eenmaal connectie hebt gemaakt en autmatisch verbinden oid aan hebt staan zou gewoon vanzelf connectie gemaakt moeten worden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat relevante printscreens gemaakt voor het oplossen van mijn probleem. Hoe post ik die vanuit een word bestand? Plakken en knippen lukt in het berichtveld niet...