Toon posts:

DVD afspelen via de computer schokt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer 40 % van de dvd's die ik kijk begint te schokken en stopt uiteindelijk rond de 75 minuten, ook als ik er gelijk heen skip. Elke keer kan ik mijn computer dan wel het raam uit gooien |:( |:(

Ik kijk mijn films op zolder waar ik een beamer en een surround set heb staan. De dvd's die ik afspeel werken wel op een normale dvd speler.

Mijn computer bestaat uit de volgende onderdelen:

Quad core q6600 (niet oc'ed)
2 gig geheugen
8800 GT videokaart
P5KL moederbord
1 dvd rom brander van NEC 2510
Afspelen gebeurt voornamelijk met VLC mediaplayer en Win Mediaplayer (beide lopen vast)

Heeft iemand suggesties m.b.t. het afspelen van dvd's. Moet ik een nieuwe kopen ?

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Ik zou eens kijken naar bijvoorbeeld PowerDVD of andere problemen met je drivers/hardware. Ik gebruik zelf Windows 7 zonder extra software en ik kan DVD`s goed afspelen.

Ook in Windows Vista was dit geen probleem. Ik denk dus dat je een software probleem hebt of een temperatuursprobleem voor je video kaart ?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Een nieuwe dvd rom brander is misschien niet nodig, heb je de firmware van de speler al geupdate? (Waarom speel je de films niet vanaf hd eigenlijk?)

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Rip voor de grap eens een DVD die lastig doet en speel de VOB-files af. Kijk of op hetzelfde moment het probleem nog steeds voorkomt.