Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2007] Outlook connector werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 12 september werkt mijn @hotmail.com account niet meer via Outlook, ik heb ook een ander account aan Outlook gekoppeld maar die werkt nog wel prima.

[ Voor 223% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 20:38 ]

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Foutmeldingen tijdens synchroniseren zijn? En dat andere account is dan ook een @hotmail.com account?

[ Voor 27% gewijzigd door Tags NL op 25-09-2009 20:36 ]

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat andere account is geen @ hotmail.

deze melding krijg ik
Tijd: 25-9-2009 15:46:39
Fout in E-mail
Time-out van serveraanvraag

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Je gebruikt de Microsoft Office Outlook Connector hiervoor? http://office.microsoft.c...tlook/HA102225181033.aspx

[ Voor 21% gewijzigd door Tags NL op 25-09-2009 20:56 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:33:
Sinds 12 september werkt mijn @hotmail.com account niet meer via Outlook, ik heb ook een ander account aan Outlook gekoppeld maar die werkt nog wel prima.
Heb je de waarschuwingsmails van Microsoft die ruim van te voren kwamen genegeerd? Billen, branden, blaren ;)

Oftewel: zie de help. Ga over op POP en je bent klaar :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
@: -={Fred_Perry}=-
Ja en die werkt niet meer

@: F_J_K
Geen mails van Microsoft gehad. En op mijn laptop is het nog wel in orde. Er is een reden waarom ik Oulook Connector gebruik, dat is waarom ik een POP gebruik ;) Ik wil graag mijn mails kunnen lezen op mijn PC en Laptop en via de browser ;)

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:14:
@: -={Fred_Perry}=-
Ja en die werkt niet meer
Repair van de connector gedaan via Add/Remove Programs?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat werkte niet.

Verwijderd

Topicstarter
[-={Fred_Perry}=-
Repair van de connector gedaan via Add/Remove Programs?
Trouwens Outlook connector was niet te vinden in 'software' maar heb het gedeïnstalleerd via de installatie software en toen weer geïnstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost, deze kan dicht.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:19:
Probleem is opgelost, deze kan dicht.
En wat was de oplossing dan? (Handig voor mensen die hetzelfde probleem hebben)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nogmaals Outlook connector verwijderd, daarna opnieuw geinstalleerd, nog geen verbetering. Toen heb ik mijn oude account verwijderd en opnieuw een account aangemaakt vanaf toen werkte het weer.
Alleen weet ik nog steeds het probleem of de fout niet.

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Het .NK2 bestand verwijdert? En opnieuw een profiel aangemaakt. Tja .NK2 bestanden leuk maar niet altijd even stabiel. Mocht je daardoor je cache kwijt zijn kijk eens op www.nk2.info

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik weet niet of ik het NK2 bestand heb verwijdert. Gewoon het oude profiel weggegooid en een neiuwe aangemaakt. En omdat ik niet met een POP account werk staat mijn mail ook nog op de server dus geen mails verloren.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Dit probleem heeft ook niks met je nk2-bestand te maken dus de geboden oplossing van ollie1965 zal je ook weinig brengen (no offence).

Als je inderdaad een beschadiging had in je send/receive instellingen, dan had je je srs-file voor je mail profiel kunnen hernoemen naar .old om het probleem te verhelpen. Maar met problemen met een Outlook Connector account is meestal de oplossing om het account te verwijderen, Outlook te herstarten en dan weer opnieuw toevoegen. Het aanmaken van een nieuw mail profiel is iets drastischer, maar heeft hetzelfde resultaat en misschien zelfs beter.

Een overzichtje van alle Outlook bestanden, lokaties en registry keys vind je hier.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Verwijderd

F_J_K schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:57:
[...]

Heb je de waarschuwingsmails van Microsoft die ruim van te voren kwamen genegeerd? Billen, branden, blaren ;)

Oftewel: zie de help. Ga over op POP en je bent klaar :Y)
Met alle respect, volgens mij is dit echt onzin. Ik gebruik ook gewoon de connector. Voordelen: e-mail + contacten + calender gesynchroniseerd. MIcrosoft levert dit gewoon met het Windows Live pack. Dus ik weet niet echt over welke waarschuwingsmails jij het hebt, maar ik denk dat het spam betreft. Zoals die mailtjes van vroeger die zeiden dat je dit mailtje moest doorsturen naar 20 mensen inclusief de afzender omdat ze dan konden controleren of je je hotmail nog gebruikte...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 09:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
@ Roady81:
Tnx zal ik de volgende keer zeker proberen

@ Mobow:
Dacht ik ook al, ik heb ook nooit zulke mails ontvangen. En zoals jij zegt geeft connector echt veel voordelen

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 09:21 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

FWIW: ik gebruikte al vele vele jaren niet de connector maar deed het direct vanuit Outlook. En ja het was zeker een mail van MS (geen spam), die dus wees op het feit dat alleen de connector en POP het maar gingen doen. Ik ging er dus van uit dat de TS toch nog de 'oude' manier gebruikte:
You are receiving this note because you have used Microsoft Office Outlook, Outlook Express, or Entourage to view your Windows Live Hotmail®. Microsoft is changing the way these programs access Hotmail e-mail which will require you to take action.
To continue to receive e-mail from your Hotmail account, please select one of the alternative solutions below before September 1, 2009. After this day, new e-mail can only be delivered to your mail programs through the following alternative solutions.
If you use Microsoft Office Outlook to view Hotmail, you can download free Office Outlook Connector to continue accessing your Windows Live Hotmail within Outlook 2003 or 2007. If you're using Outlook 2002, you will need to change the settings on your program to access your Hotmail. Click here to learn more.
Maar goed, da's dus niet het geval :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:58:
FWIW: ik gebruikte al vele vele jaren niet de connector maar deed het direct vanuit Outlook. En ja het was zeker een mail van MS (geen spam), die dus wees op het feit dat alleen de connector en POP het maar gingen doen. Ik ging er dus van uit dat de TS toch nog de 'oude' manier gebruikte:

[...]

Maar goed, da's dus niet het geval :)
Ok, ik denk dat ik je dan verkeerd begreep. Vanwege de titel van het topic ging ik er vanuit dat je het over de connector had, maar wellicht was toen de titel nog anders (?). Die 'oude' manier in outlook is idd opgedoekt.
Pagina: 1