Hallo allen,
Ik heb gister het volgende gekocht:
Gigabyte GA-P55-UD5
Intel I7 860
OCZ Vertex Series SATA II 2.5" 60GB
Team Group Elite RAM DDR3 2x 2GB 1333Mhz
Verdere hw:
Radeon HD4870x2
Antec PC-A70
En nog een shitload aan hd's.
Ik heb echter het probleem dat de proc onder LOAD te heet word.
Idle temp ben ik zeer tevreden mee(zeker vergeleken met me Q6600) Maar hebben jullie tips om de load temp naar beneden te halen?
Alles is Stock. (proc/videokaart/ etc etc) Heb niks in de bios veranderd en de standaard koeler is in gebruik. De pasta die op de koeler zat heb ik laten zitten en heb er verder niks aan gedaan.
Hieronder 2 pics met als eerste de idle temp en daarna de torture test NA 10 SEC (toen maar snel afgezet)
IDLE:

NA 10SEC PRIME95:

Ik weet dat er meerdere topics over zijn maar misschien heeft iemand dit specifieke probleem ook gehad met de i7 860.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik heb gister het volgende gekocht:
Gigabyte GA-P55-UD5
Intel I7 860
OCZ Vertex Series SATA II 2.5" 60GB
Team Group Elite RAM DDR3 2x 2GB 1333Mhz
Verdere hw:
Radeon HD4870x2
Antec PC-A70
En nog een shitload aan hd's.
Ik heb echter het probleem dat de proc onder LOAD te heet word.
Idle temp ben ik zeer tevreden mee(zeker vergeleken met me Q6600) Maar hebben jullie tips om de load temp naar beneden te halen?
Alles is Stock. (proc/videokaart/ etc etc) Heb niks in de bios veranderd en de standaard koeler is in gebruik. De pasta die op de koeler zat heb ik laten zitten en heb er verder niks aan gedaan.
Hieronder 2 pics met als eerste de idle temp en daarna de torture test NA 10 SEC (toen maar snel afgezet)
IDLE:

NA 10SEC PRIME95:

Ik weet dat er meerdere topics over zijn maar misschien heeft iemand dit specifieke probleem ook gehad met de i7 860.
Alvast bedankt voor jullie reacties