Ik wil eigenlijk weten of het de moeite is om een 64 bits licentie aan te gaan schaffen, of dat ik verstandiger ben door er gewoon een van de hier in huis aanwezige licenties (installaties) op te knallen.
Wat ik momenteel aan licenties heb zijn, een Home basic licentie van Vista, een XP profesional licentie en een Vista office licentie .. Welke van de 3 zou de meest verstandige zijn, of zou ik een nieuwe aan moeten schaffen voor het beste gebruik van mijn htpc?
En als ik een nieuwe aanschaf, is 64 bits dan handig; zijn er problemen te verwachten op het moment dat je media portal op een 64 bits Vista / XP gaat draaien?
(tevens heeft iemand de link waar ik kan checken of er wel allemaal ondersteunde 64 bits drivers zijn voor mijn hardware?)
er staat trouwens ook een Vista versie (ik denk media center) op geïnstalleerd, maar ja ik was natuurlijk niet zo bijdehand om daar een licentie voor te kopen - dus heeft salland dit er opgezet als 'trail' (die natuurlijk afloopt nu
I know lekker handig he?)
Wat ik momenteel aan licenties heb zijn, een Home basic licentie van Vista, een XP profesional licentie en een Vista office licentie .. Welke van de 3 zou de meest verstandige zijn, of zou ik een nieuwe aan moeten schaffen voor het beste gebruik van mijn htpc?
En als ik een nieuwe aanschaf, is 64 bits dan handig; zijn er problemen te verwachten op het moment dat je media portal op een 64 bits Vista / XP gaat draaien?
(tevens heeft iemand de link waar ik kan checken of er wel allemaal ondersteunde 64 bits drivers zijn voor mijn hardware?)
En kan ik ergens checken wat voor applicaties moeite hebben met een 64 bits OS?Antec Fusion Remote Black Zwart, Geen Voeding
Corsair HX450W 450 Watt , 20+24 Pins, Modulaire Kabels
Scythe Shuriken Rev.B
GigaByte GA-MA78GM-UD2H
Hauppauge WinTV-HVR-2200 OEM
Kingston ValueRam 2 GB, PC6400, 800 MHz
WD Caviar GP 1 TB, 5400 Rpm, 32 MB, S-ATA II/300
LG CH08LS10 8 X, 16 X, SATA, Retail, Zwart
AMD Athlon 64 X2 7750 2.70 GHz, 1000 MHz, 1 MB, 2 MB, Boxed
er staat trouwens ook een Vista versie (ik denk media center) op geïnstalleerd, maar ja ik was natuurlijk niet zo bijdehand om daar een licentie voor te kopen - dus heeft salland dit er opgezet als 'trail' (die natuurlijk afloopt nu
[ Voor 244% gewijzigd door intrix op 25-09-2009 21:58 ]
welcome my son, welcome to the machine