Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

xbox live account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had al een tijdje mijn xbox360 zonder dat ie op het internet kon, maar ik had wel al via de website een gamertag gemaakt.

Nu mijn xbox360 op het internet kan zou ik graag die account gebruiken, maar ik had al een profiel aangemaakt. Hoe krijg ik die gamerpoints op mijn live account?

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

als je een gamerstag aangemaakt hebt op een website dat is leuk..

maar het gaat om de gamerstag die je aangemaakt hebt op de xbox... daar heb je alles moeten invullen

het enige wat je moet doen is je account upgraden naar een gold abbo.. Dan worden je behaalde punten meegenomen met je proffiel..

Tevens.. heb je bij elke xbox standaard 3 gold abbo voor een maand.. dus als je deze nog niet aangemaakt is dit zonde.. Je zult het nu met een silver online abbo moeten doen.. tenzij je gold member wil worden

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 00:12
Het is niet mogelijk om je Gamerscore (Achievements) over te zetten van het ene account naar het andere.

Je hebt dus 2 mogelijkheden:

1) Achievements opnieuw halen met je 'nieuwe' Xbox LIVE Gold account.
2) Je oude account opwaarderen naar een Xbox LIVE Gold account.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik heb mij geregistreerd via xbox en heb nu idd een maand xbox live gold :)
Dus ga het gewoon verder doen met huidige account en die van het internet links laten liggen :)