Toon posts:

internet pagina laadt niet tenzij computer opnieuw opstart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb steeds vaker dat mijn internet pagina's niet geladen worden en dat ik mijn computer opnieuw moet opstarten waarna het wel werkt.

Dit geldt voor zowel IE als Firefox. Mijn emails worden wel met Windows Mail gedownload, maar niet volledig weergegeven (alleen tekst). De internet verbinding (wireless) werkt goed en ik heb dit probleem aangekaart bij Online, maar zij geven aan dat het een software probleem is.

Ik kan niks vinden wat specifiek dit probleem aangeeft, dus vandaar mijn vraag hier.

Als ik IE open komt onderin de statusbalk 'wachten op ......' en een klokje, maar verder gebeurt er niks. Hetzelfde voor Firefox.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want eerst had ik dit af en toe, maar nu moet ik bijna elke keer mijn computer opnieuw opstarten om de pagina's wel te kunnen laden. Sinds kort heb ik IE8 maar met versie 7 had ik dit probleem ook af en toe.

• arie_papa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:29

arie_papa

Running on Ubuntu

Doe eens start > uitvoeren > cmd
typ ipconfig /all als de pagina niet laadt.

Wat zie je bij de DNS?

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel

Verwijderd

Topicstarter
Is dit wat je wilt weten?:
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1

Verder staat er niks specifiek over DNS

Wat me verder opviel terwijl ik bovenstaande heb gedaan voor en na opnieuw opstarten, waren een aantal verschillen:
Bij 'Adapter voor draadloos LAN Draadloze netwerkverbinding:' stond na opnieuw opstarten de 'DHCP-server' niet meer in het rijtje vermeld. En bij 'Tunnel-adapter LAN-verbinding* 10:' was na opnieuw opstarten de 'medium status' verwijderd maar stond er wel Ipv6-adres/ link/ standaardgateway/ NetBIOS via TCPIP wat voorheen niet genoemd was.

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

zelf iets gelijkaardigs voorgehad, oorzaak was een corrupte dns-cache.

probeer eens:
ipconfig /flushdns
(in de command prompt uiteraard)

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

Verwijderd

Topicstarter
'fingers crossed' maar volgens mij heeft 't geholpen. Tot nu toe geen problemen met opstarten.
Dank je wel!!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Lordy79

Vastberaden

Mocht het wél weer voorkomen zou je kunnen proberen een andere PC (laptop?) in je netwerk te hangen en kijken of het probleem zich daar óók voordoet. Als dat zo is, is de kans klein dat het aan je PC ligt.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Pagina: 1