Toon posts:

proxy server voor China

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand een goede, liefst gratis proxy server die ik in China kan gebruiken? ik heb lange tijd gezocht, maar kan niet echt iets vinden. er zijn wel een hoop websites, maar die worden na 1 zoekopdracht afgesloten, zijn geheel onbereikbaar of (in het enkele geval dat ie het wel doet) heel langzaam. ik heb er eentje die ik voor wat langere tijd kan gebruiken.

bedankt :-)

Verwijderd

Misschien iets als (commerciële) VPN?

Kijk eens bij http://www.strongvpn.com

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zou daar maar heel voorzichtig mee zijn, men is in China niet erg mild aangaande deze acties. Als het zo makkelijk was om met een proxy te surfen daar, dan zou iedereen dat snel doen.

Een VPN verbinding is dan het verstandigste, maar ook daar zou ik niet continue gebruik van maken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de info, mensen. ik zal die VPN eens checken :)

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:16

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 04:54:
bedankt voor de info, mensen. ik zal die VPN eens checken :)
Nou ken ik de Chinese wet waarschijnlijk niet zo goed als jij, maar ik zou toch echt even goed natrekken of je dan iets doet wat mag.
Die knakkers daar houden er een rare set regels aan over van wat je allemaal _niet_ mag.
En ik denk dat een tussenliggende VPN daar verder geen verandering aan brengt.

Alles kan stuk.

Verwijderd

Strong VPN heeft een 128 bits (standaard MS$ PPTP verbinding) en voor "speciale landen" zoals China of Oman, een Open VPN verbindingg. Dat is 2048 bits, waarbij random poorten gebruikt worden.

Je hebt daar wel extra software nodig (is gewoon te downloaden).

Ik neem aan dat 2048 bits wel heel erg veel is....
Pagina: 1