Standaard om speaker op macmini te plaatsen.

Pagina: 1
Acties:

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-02 20:23
Weet iemand een mooie standaard (die geen vermogen kost) waar je de macmini onder kan plaatsen, zodat mijn center speaker er op kan staan? (een kleine monitorstandaard zeg maar.

Het liefst iets van aluminium.

De enige die ik kon vinden was specifiek voor mac en kost 99 euro.

Hop,hop,hop!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:42

bonzz.netninja

Niente baffi

Wellicht overdreven maar ik zit mijn speakers nooit te dicht in de buurt van mijn case. Iets met magneten en HDD"s

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-02 20:23
Volgens mij de de behuizing van een HDD metalig genoeg (een niet geleidend metaal) om het magnetisch veld buiten de deur te houden.

In een HDD zitten meestal 2 hele sterke magneten en daar merk je ook niets van aan de buitenkant.. Ik denk dat ik daar niets van te vrezen heb.

Hop,hop,hop!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Waaarschijnlijk heb je gelijk. Maar ik waag het er toch maar niet op :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-02 07:05
basset schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:57:
Volgens mij de de behuizing van een HDD metalig genoeg (een niet geleidend metaal) om het magnetisch veld buiten de deur te houden.

In een HDD zitten meestal 2 hele sterke magneten en daar merk je ook niets van aan de buitenkant.. Ik denk dat ik daar niets van te vrezen heb.
Toch als je een sterke magneet in de buurt van een HDD houd is deze alsnog leeg/stuk

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

basset schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:36:
Weet iemand een mooie standaard (die geen vermogen kost) waar je de macmini onder kan plaatsen, zodat mijn center speaker er op kan staan? (een kleine monitorstandaard zeg maar.

Het liefst iets van aluminium.

De enige die ik kon vinden was specifiek voor mac en kost 99 euro.
Er zijn nogal wat laptop-standaards die geschikt zouden kunnen zijn. Van Perspex, van aluminium, begin eens op de Apple-site, of één van de Apple-dealers, daar hebben ze die wel.

En uiteraard zijn er nog honderden andere mogelijkheden. Afhankelijk o.a. van je budget.

Overigens zou ik dat nooit doen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

bonzz.netninja schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:03:
Waaarschijnlijk heb je gelijk. Maar ik waag het er toch maar niet op :)
Tenzij je een goed setje afgeschermde speakers gebruikt, die durf ik gerust naast mijn IMac of tv te zetten.

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:59:
[...]

Tenzij je een goed setje afgeschermde speakers gebruikt, die durf ik gerust naast mijn IMac of tv te zetten.
Waaarschijnlijk heb je gelijk. Maar ik waag het er toch maar niet op. :) (nogmaals)

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Die trillingen lijken me ook niet echt gezond voor je interne hd die draait met 5400 toeren, terwijl hij lekker op en neer beweegt door de muziek.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Niet iedereen luistert naar Terror :p

Ik heb zelf de Griffin Elevator Notebook stand. Bedoel je zoiets of iets heel anders?

Instagram / YouTube

Pagina: 1