Geen inkomende verbindingen Utorrent 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102992

Topicstarter
Ik ben al dagen aan het modderen met utorrent om die rotpoort open te krijgen, het lukt me gewoon niet. Zoveel instructies gevolgd, Firewall gemodificeerd, AVG gemodificeerd, mijn wireless router gemodificeerd, wat nu nog dan???!!! Ik heb de Gamerouter van Sitecom en de Repeater van Sitecomm voor zolder. Alles werkt, behalve dat driehoekje wil niet groen worden Oh, en ik draai op Vista Ultimate 32-bit.

Wat kan er nu nog NIET goed zitten? Alle tips zijn welkom, ik heb vele stappenplannen al letterlijk gevolgd meerdere malen! Het is nu alweer 3:00 's nachts... ik kan hier niet tegen!

greetz

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arie_papa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:21

arie_papa

Running on Ubuntu

uPNP aanzetten op de router?

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

Windows Firewall?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-05 16:23
werk eens omgekeerd, zet tijdelijk alles van firewall, antivirus enzoverder uit, en zet je pc tijdelijk in de DMZ van je router/netwerk. Lukt het dan, dan kan je 1 voor 1 alles gaan dichttimmeren tot alles weer op staat en doorlaat wat moet doorgelaten worden. Werkt veel vlotter en zo weet je zeker dat het KAN werken.