Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mappen openen

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Net aan de slag gegaan met Windows Vista. Maar het valt mij op dat (nu ineens?) alle mappen worden geopend in nieuwe vensters. Wat is hier aan te doen?

Ik heb in de map opties al aangevinkt dat alle mappen in hetzelfde venster geopend moeten worden. En in de weergave optie heb ik de optie "Map vensters in een afzonderlijk venster openen" weg gevinkt.

Iemand een idee?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik heb wel een idee voor je. en dat is dat je toch eerst zelf iets gaat opzoeken of er een oplossing is te vinden.
Misschien wel iets als een registry key die corrupt is.

Wat in ieder geval niet de bedoeling is: een topic op deze manier beginnen zonder de Windows Clients - Beleid even door te nemen om te zien of je topic aan een paar simpele guidelines voldoet :)

Probeer het nog eens opnieuw, maar dan graag wel iets meer met inzet (Heb je wel iets als Google of Bing gebruikt, en bijvoorbeeld met welke zoektermen?) en een topictitel die wat duidelijker is - zie Windows Clients - Beleid.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.