[Feature] Moderatiesysteem uitbreiden naar GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Dag dev-team,

Het is misschien al aan bod gekomen, maar ik vond het niet meteen terug op het forum (moeilijk filteren qua trefwoorden ook). Is het niet te overwegen om het moderatiesysteem uit te breiden naar GoT? Dit zou lange threads leesbaarder maken dan nu. Het grote nadeel dat ik zie is dat je modding zou krijgen naar gelang de mening en niet naar gelang kwaliteit, maar dat probleem stelt zich sowieso op de FP ook al. Het systeem hoeft ook niet hetzelfde te zijn: het kan evengoed op z'n youtubes: thumbs up of thumbs down. Voor de uniformiteit is hetzelfde systeem misschien wel interessanter.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Op het forum reageer je meer op elkaar, het is daarom niet wenselijk delen te missen bij een min moderatie. Het komt de leesbaarheid niet ten goede. Het is een hoop gedoe, en levert weinig tot niets op. Onwenselijke reacties worden toch wel verwijderd door modjes. Sowieso valt er weinig te modden. De duim omhoog of omlaag werkt wel, maar dan vind ik dat je ook aan moet kunnen geven waarom je dit + of - doet. In een probleemtopic zie je zo wel snel welke oplossing de juiste is. Maar bij andere topics is dit weer ongewenst en kan het alleen maar ergernis opleveren.

Als je dit + en - systeem zoek-gerelateerd kunt maken, is het wel bruikbaar. Posts met een + moderatie komen hoger in de search-output. Het systeem is verder in het topic niet zichtbaar in scores . Of desnoods dat je je eigen score niet kunt zien, en de andere scores wel. Zo voorkom je de ergernis van lage moderaties.

Oftewel:

Moderaties kunnen, maar dan door een + of - te geven voor de inhoud. Posts met een hoge(re) score komen hoger in de zoekresultaten. De score is zichtbaar bij alle posts, behalve die van jezelf.

[ Voor 61% gewijzigd door Nik op 24-09-2009 20:47 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

korte samenvatting: nee.

Voor de uitgebreide uitleg kun je vast in de zoekmachine het vinden in Lieve Adjes, maar het antwoord blijft hetzelfde :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.