Klink als het zelfde wat zo velen hier al op het forum hebben gepost, maar halaas heb ik daar niet mijn oplossing gevonden.
Het probleem is dus dat hij niet meer op start.
Hij komt tot het starten van de HDD+lampje, FAN en DVD speler.
Beeld maakt geen neigingen aan te gaan en het is duidelijk niet alleen de backlight want met extern beedscherm gaat hij ook niet verder.
Na een spin-up v.d. dvd speler stopt die direct weer en daarna stopt ook de FAN met draaien.
Ik krijg dus nix te zie, geen bios post, helemaal nix.
Heb één keer voor elkaar gekregen dat hij doorstarte maar daar was geen duidelijke aanleiding voor.
Wat heb ik geprobeerd:
- heel vaak opnieuw starten
- scherm open dicht en starten in verschillende volgorden zoals in verschillende Asus topics is beschreven
- geheugen er uit gehad, beide repen er enkel en dubel in verschillende volgorden er in gehad, ook ouder en kleiner geheugen geprobeerd
- beetje wrikken aan de laptop en scherm om wellicht de lose contacten ergens in de laptop te laten verbinden
- Accu er uit, er in, srroom er aan en er af.
Helaas haalt dit allemaal nix uit.
Nog wat overige info:
Hij is bijna 4jaar oud en dus zonder garantie.
Ik hoop dat hij niet ten doden is opgeschreven maar ik vrees het ergste.
Zelf denk ik dat het echt aan een contact ergens in de laptop ligt omdat hij wel een keer is doorgestart.
Verder is het misschien de graka die het begeven heeft.
Iemand nog andere opties die ik kan proberen?
Het probleem is dus dat hij niet meer op start.
Hij komt tot het starten van de HDD+lampje, FAN en DVD speler.
Beeld maakt geen neigingen aan te gaan en het is duidelijk niet alleen de backlight want met extern beedscherm gaat hij ook niet verder.
Na een spin-up v.d. dvd speler stopt die direct weer en daarna stopt ook de FAN met draaien.
Ik krijg dus nix te zie, geen bios post, helemaal nix.
Heb één keer voor elkaar gekregen dat hij doorstarte maar daar was geen duidelijke aanleiding voor.
Wat heb ik geprobeerd:
- heel vaak opnieuw starten
- scherm open dicht en starten in verschillende volgorden zoals in verschillende Asus topics is beschreven
- geheugen er uit gehad, beide repen er enkel en dubel in verschillende volgorden er in gehad, ook ouder en kleiner geheugen geprobeerd
- beetje wrikken aan de laptop en scherm om wellicht de lose contacten ergens in de laptop te laten verbinden
- Accu er uit, er in, srroom er aan en er af.
Helaas haalt dit allemaal nix uit.
Nog wat overige info:
Hij is bijna 4jaar oud en dus zonder garantie.
Ik hoop dat hij niet ten doden is opgeschreven maar ik vrees het ergste.
Zelf denk ik dat het echt aan een contact ergens in de laptop ligt omdat hij wel een keer is doorgestart.
Verder is het misschien de graka die het begeven heeft.
Iemand nog andere opties die ik kan proberen?
Hobby'en was geen hobby'en als alles altijd goed en makkelijk ging...