Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Gezocht] Harde schijf gebruik in kaart brengen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb al gezocht in de FAQ (voornamelijk onder het kopje "Drivers en hardware identificatie", subkopje "Welke hard- en software heeft deze PC?" en natuurlijk op google, maar deel van het falen van mij zoektocht is denk ik dat ik niet precies weet hoe ik datgene dat ik zoek moet benamen.

Ik ben namelijk op zoek naar een programmaatje dat mijn harde schijf gebruik in kaart kan brengen, een soort Cake-Diagram met al mijn mappen gesorteerd op grootte (qua GB'/MBs), het liefst ook met de optie tot een lijst (dus en diagram en lijst).

EDIT: Mijn OS is trouwens Windows XP: Media Center Edition

Ik hoop dat jullie een beetje snappen waar ik naar op zoek ben, en me verder kunnen helpen,

Bvd, Awi

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2009 17:20 ]

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Je bedoelt zoiets als SpaceMonger? ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

TreeSize Personal ?
Dat is de gratis variant van het toch veel gebruikte TreeSize Pro ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Verwijderd

meuk: TreeSize Professional 5.2.3 build 505 (waar ook een gratis versie van is met iets minder functionaliteit)

WinDirStat is ook een alternatief of DiskView

edit:
SKiLLa was me net voor

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2009 17:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt jongens! (en meisjes), ik heb Sequoiaview nu en haal TreeSize voor de diagram-functie ook even binnen, voel me wel beetje onnozel dat ik deze programma's zelf niet gevonden had, kwestie van zoeken naar het verkeerde denk ik.. :$

Hartelijk bedankt voor de hulp!
Pagina: 1