Inmiddels beheer ik een redelijk aantal Debian servers en ik wil graag in kaart brengen hoe oud deze machines zijn. Aangezien ik in de loop der jaren geen 100% administratie hierover heb bijgehouden zou ik graag willen weten of ik aan de hand van de initiële installatie van Debian kan zien hoe oud deze installatie is dmv het opvragen van bijvoorbeeld een datum van een installatiebestand.
Wanneer ik een sever binnenkrijg is deze altijd binnen een week voorzien van een versie Debian installatie. Dus als ik hieraan kan zien wanneer deze installatie is geweest dan ben ik blij. Het probleem waar ik nu mee zit is dat files natuurlijk worden geupdate in de loop der jaren ivm package updates en release updates.
iemand enig idee?
Wanneer ik een sever binnenkrijg is deze altijd binnen een week voorzien van een versie Debian installatie. Dus als ik hieraan kan zien wanneer deze installatie is geweest dan ben ik blij. Het probleem waar ik nu mee zit is dat files natuurlijk worden geupdate in de loop der jaren ivm package updates en release updates.
iemand enig idee?
3600 Wp | 12x AEG mono | SE3500