Auto Delete file?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het spelen van CS 1.6 heb ik steeds een terugkerende bug. Deze bug is weg als ik een temp bestandje verwijder. Maar na een restart van het spel keert de bug weer terug.

Het opnieuw verwijderen van het temp bestand fixt vervolgens het probleem weer, maar ik word zo moe van het handmatig verwijderen telkens als ik de game opstart.

Mijn vraag is dus de volgende: Kan ik op de een of andere manier ervoor zorgen dat deze file automatisch word verwijdert, of kan ik een 'quick delete' snelkoppeling maken voor op m'n desktop?

Heb eigelijk geen code ervaring dus hoop dat het niet al te moeilijk is.

Verwijderd

Maak een batch-file :)

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Is niet echt een oplossing van je probleem hè?
Geef eens wat details over de error, misschien kunnen we dan uitzoeken wat de oorzaak is en het op de juiste manier oplossen.
Heb je al eens een Steam reinstall geprobeerd?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Iets zoals :
del /q "pad naar CS1.6\bestandsnaam.extentie"
"Pad naar CS1.6 executable\CS1.6 executable"

In een .cmd file zetten en een snelkoppeling maken, maar het is inderdaad wel symptonen bestrijden...

[ Voor 13% gewijzigd door Tags NL op 24-09-2009 16:33 ]

https://powershellisfun.com

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Feitelijk is dit een scriptrequest danwel quickfix en daar doen we hier dus niet aan. Dat, en dat de "oplossing" in dit topic staat lijkt me voldoende reden om er een einde aan te breien ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.