[iTunes] Gift card

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• jaspara
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 15:43
Hey,

Ik zit met een probleem, ik heb zojuist een gift card gekocht bij de mediamarkt Groningen. Je wisselt dan zo'n roze kaart in van iTunes en krijgt op het bonnetje je 16-cijferige code geprint. Deze code heb ik ingevoerd, alleen nu geeft iTunes de mededeling: De code die u hebt ingevoerd word niet herkend al een geldige code. Heeft iemand ervaringen met het kopen van een gift card bij de mediamarkt? krijgen jullie die codes ook op zo'n crappy bonnetje?

Alvast bedankt.

edit:
ik heb apple al gecontacteerd hierover...

[ Voor 5% gewijzigd door jaspara op 24-09-2009 16:51 ]

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

jaspara schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:10:
Hey,

Ik zit met een probleem, ik heb zojuist een gift card gekocht bij de mediamarkt Groningen. Je wisselt dan zo'n roze kaart in van iTunes en krijgt op het bonnetje je 16-cijferige code geprint. Deze code heb ik ingevoerd, alleen nu geeft iTunes de mededeling: De code die u hebt ingevoerd word niet herkend al een geldige code. Heeft iemand ervaringen met het kopen van een gift card bij de mediamarkt? krijgen jullie die codes ook op zo'n crappy bonnetje?

Alvast bedankt.
De iTunes gift cards die ikzelf heb gebruikt hebben een kraslaagje op de kaart zelf - met daarachter de code.

Zoef

• jaspara
Die koop je ook bij de mediamarkt? Ik heb niet meer dan een bonnetje met een serienummer in het duits erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspara
Ik heb de mediamarkt gebeld, en ik mocht even een iTunes - card komen ophalen, ze waren het vergeten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Dat nummer staat niet op het bonnetje. Domme mensen weer bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspara
idd :P
Pagina: 1