Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Sta op het punt een nieuwe TV + een Playstation 3 aan te schaffen en wilde het voor de zekerheid even tegen jullie aanhouden. Na wat speurwerk hier op Tweakers en vergelijkbare sites ben ik tot de volgende combi gekomen:
- Sony Bravia KDL-37W5500
- PS3 Slim 120GB

Nu heb ik 2 vragen: (1) ik zit nl te twijfelen of de KDL-37V5500 ook kan voldoen aan mijn eisen (blu-ray, PC, uiteraard gamen) en (2) of jullie mogelijk op de hoogte zijn van een combi-aanbieding (hier op pricewatch kan ik alleen de prijzen apart opzoeken voor zover ik weet).

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen!

alvast dank voor de moeite.

vr groeten,
Rudolf

PS. mochten jullie betere ervaringen hebben met overige LCD's zijn die uiteraard ook welkom (Bravia Sync lijkt me alleen zo handig ;)

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:30:
(Bravia Sync lijkt me alleen zo handig ;)
Bravia Sync is volgens mij gewoon HDMI-CEC, er zijn zat andere tv's hiermee ook kunnen communiceren met je PS3 Slim.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Ik heb zelf een 37W5500 (sinds Pasen) en ben er erg tevreden mee.
Heb er enkel een Wii, een (Sony) Hard Disk Recorder en mijn PC aan hangen.

Zit er wel over na te denken om een PS3 te kopen ipv een stand-alone Blu-Ray-speler. Misschien de Slim...

Verwijderd

Topicstarter
CappieL schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:37:
Ik heb zelf een 37W5500 (sinds Pasen) en ben er erg tevreden mee.
Heb er enkel een Wii, een (Sony) Hard Disk Recorder en mijn PC aan hangen.

Zit er wel over na te denken om een PS3 te kopen ipv een stand-alone Blu-Ray-speler. Misschien de Slim...
goed om te horen! Heb nu een 40 inch non-HD en hoop ook dat een 37 inch niet te klein is, maar loopt denk ik wel los. Thanks voor de reply iig!

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-01 00:26

erhan12

PMD

misschien is de panasonic tx-p42s10 wat? Ik heb zelf wel goede ervaringen met plasma's van panasonic.

Verwijderd

Topicstarter
erhan12 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:45:
misschien is de panasonic tx-p42s10 wat? Ik heb zelf wel goede ervaringen met plasma's van panasonic.
Ziet er zeker ook interessant uit, mik wel op een iets kleiner exemplaar en hoop hiernaast dat het kopen van een combi (2x Sony) mogelijk nog wel korting op kan leveren. Ik weet dat er ergens begin 2008 (geloof ik) een aanbieding was dat je een PS3 gratis bij een TV van Sony kreeg, weet iemand of er momenteel soortgelijke aanbiedingen zijn?

thanks

Verwijderd

ik zou wachten op eeen 200 hz dan kan je straks in 3d game

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 18:13:
ik zou wachten op eeen 200 hz dan kan je straks in 3d game
lijkt me idd wel erg top, duurt alleen nog wel tot 2010 lijkt me zo!

• N0MAD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-07-2024
Die 2 x sony korting zal wel lachend ontvangen worden denk ik :), of je moet naar de duurste aanbieder lopen natuurlijk.

Ik heb een 46w5500 met een slim eronder en ik kan je zeggen dat dat helemaal top werkt. En bravia sync is ook erg fijn, je kan bijna alle opties bedienen met je tv ab.

Verwijderd

Topicstarter
N0MAD schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:04:
Die 2 x sony korting zal wel lachend ontvangen worden denk ik :), of je moet naar de duurste aanbieder lopen natuurlijk.

Ik heb een 46w5500 met een slim eronder en ik kan je zeggen dat dat helemaal top werkt. En bravia sync is ook erg fijn, je kan bijna alle opties bedienen met je tv ab.
Kijk!! dit hoor ik nu graag, dank voor je reactie!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41
Als je een PS3 (Slim) gaat kopen om films mee te bekijken zou ik je adviseren om in de winkel de PS3 te controleren op geluidsproduktie van de fan. Een heleboel Slim's hebben een zeer luidruchtige fan die ratelende geluiden maakt. Ik heb om die reden mijn PS3 weer verkocht want hij was veel te aanwezig. Net een soort mini haardroger. Was met geen goed fatsoen een film mee te kijken..
Het kopen van een stille PS3 is een loterij...

Verwijderd

Topicstarter
JazzySOB schreef op donderdag 24 september 2009 @ 21:04:
Als je een PS3 (Slim) gaat kopen om films mee te bekijken zou ik je adviseren om in de winkel de PS3 te controleren op geluidsproduktie van de fan. Een heleboel Slim's hebben een zeer luidruchtige fan die ratelende geluiden maakt. Ik heb om die reden mijn PS3 weer verkocht want hij was veel te aanwezig. Net een soort mini haardroger. Was met geen goed fatsoen een film mee te kijken..
Het kopen van een stille PS3 is een loterij...
hmm.. wordt waarschijnlijk lastig als ik hem dus online bestel. Dan maar ergens afhalen, want ik heb nu al zo'n herrieschopper (XBOX 360) en daar wordt je niet vrolijk van. Goede tip!

Verwijderd

Topicstarter
Sh*t, dacht ik er eindelijk uit te zijn, zegt een vriend net tegen mij dat de processor van bepaalde Philips TV's beter zijn, nu zit ik ook te kijken naar de Philips 42PFL8404H, iemand hiermee ervaring?

Heb al gezocht naar een test die de performance van beide TV's naast elkaar zet, maar helaas niet gevonden. Kan iemand mij hieraan helpen?

De combi Sony Bravia - PS3 schijnt naast Bravia Sync (één ab voor beide apparaten) niet heel spannend te zijn (kortingen heb ik nog niet kunnen vinden).

hopelijk kunnen jullie mij (wederom) helpen.

Thanks!

• akooi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Voor Bravia Sync hoef je niet een Sony tv bij je PS3 te kopen, dat werkt namelijk niet....
Pagina: 1