[Office2007] Computer-based deployen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• s3.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:32
Hallo,

Ik heb hier een netwerk staan met een tiental computers waarop office 2003 staat gedistribueerd. Enkel op 1 pc moet er office 2007 gedistribueerd worden.
Ik heb gelezen dat office 2007 geen per-user installation ondersteunt, netals office 2003.
Wat ik nu heb gedaan is een OU aangemaakt en de betreffende computer daarin gesleept. Vervolgens heb ik een GPO aangemaakt en in de computer configuratie office 2007 assigned. Deze GPO heb ik gelinked naar de OU met de computer daarin.
Dit wil nog steeds niet werken. Ook heb ik bij de GPO alleen de computer bij security filtering gezet, maar ook dit lukt niet (error 25004).
Ik heb nochtans alleen met user configuraties gewerkt, dus het kan best dat ik wat over het gezien heb.

Kan er iemand helpen ? :)

Mvg,

Dennis

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
s3. schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:26:
Hallo,

Ik heb hier een netwerk staan met een tiental computers waarop office 2003 staat gedistribueerd. Enkel op 1 pc moet er office 2007 gedistribueerd worden.
Ik heb gelezen dat office 2007 geen per-user installation ondersteunt, netals office 2003.
Wat ik nu heb gedaan is een OU aangemaakt en de betreffende computer daarin gesleept. Vervolgens heb ik een GPO aangemaakt en in de computer configuratie office 2007 assigned. Deze GPO heb ik gelinked naar de OU met de computer daarin.
Dit wil nog steeds niet werken. Ook heb ik bij de GPO alleen de computer bij security filtering gezet, maar ook dit lukt niet (error 25004).
Ik heb nochtans alleen met user configuraties gewerkt, dus het kan best dat ik wat over het gezien heb.

Kan er iemand helpen ? :)

Mvg,

Dennis
Wat zegt een RSOP (rsop.msc starten) query of een gpresult /v als je die op de computer uitvoert? Zie je daar de policy die je aangemaakt hebt wel staan?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

https://powershellisfun.com

• s3.
Met RSOP geeft de betreffende computer aan;

Het toewijzen van de toepassing Microsoft Office Enterprise 2007 van het beleid Office2007 is mislukt. De fout is: Het groepsbeleidkader moet de extensie aanroepen in de synchrone vernieuwingsbewerking op de voorgrond..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zet de machine based policy Always wait for network at logon maar aan, doe een gpupdate /force op je werkstation en doe het dan nog eens.

Had je overigens ook aan de hand van research via het EventID (eventviewer en GPMC) kunnen vinden :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• s3.
alt-92 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:04:
Zet de machine based policy Always wait for network at logon maar aan, doe een gpupdate /force op je werkstation en doe het dan nog eens.

Had je overigens ook aan de hand van research via het EventID (eventviewer en GPMC) kunnen vinden :)
Heb het inderdaad naderhand gevonden. Nadat ik dat had gefixt kreeg ik nu de melding dat de bron niet toegankelijk was.
De fout die ik hierin maakte, is dat ik bij de share/ntfs rechten geen domain computers aan heb gegeven :)
Het werkt nu in ieder geval.

Deze kan close ;)
Pagina: 1